سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

کسب 13 مدال به دست تیم کیک بوکسینگ کردستان درمسابقات کشوری

تیم کیک بوکسینگ کردستان در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که در استان آذربایجان غربی برگزار شد موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۳۵۹ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم منتخب استانی و ۱۲ شهرستان و در چهار رده سنی در رشته کیک بوکسینک برگزار شد.

در پایان این رقابت ها سرکو محمد زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و مهرداد عبدی نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، محمد عظیمی و کامران فتوحی در اوزان ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان ۴ مدال طلای تیم کردستان را گردن آویختند.

در بخش نونهالان میلاد دربندی در وزن ۴۵ کیلوگرم، مسلم سلیمی ۴۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، محمد کوهی در وزن ۷۵ کیلوگرم و آرش عباسیان ۴۵ کیلوگرم در رده سنی جوانان چهار مدال نقره را کسب کردند.

مبین بهرامی، محمد نیما منوچهری و آرین یار احمدی به ترتیب در اوزان ۲۴، ۳۰ و ۳۵ کیلوگرم نونهالان، آرمین محمدیان در ۵۵ کیلوگرم و نوید ساعد موچشی در وزن ۹۰ کیلوگرم ۵ مدال برنز مدال برنز برای تیم کردستان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: مدال ، بوکس ، مسابقه ، ملی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.