سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عروسک‌های تولید داخلی شکرستان به بازار آمد

عروسک‌های شکرستانی «ننه قمر» و «اسکندر» با حمایت حوزه هنری استان تهران و بخش خصوصی تولید شد.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، علی فریادی  مدیر عامل شرکت متین تویز، با اعلام این خبر، گفت: بازار ایران در زمینه اسباب‌‌ بازی و لوازم جانبی کشش بالایی دارد به گونه‌‌ای که در سال‌های اخیر مبالغ زیادی ارز برای واردات عروسک از کشور خارج شده است.

وی افزود: چنانچه متولیان و نهادهای ذیربط تعامل بهتر و اعتماد لازم نسبت به تولیدکنندگان ایرانی داشته باشند آنان توان تولید و عرضه باکیفیت و مناسب محصولات جانبی شخصیت‌های وطنی را دارند.

فریادی، تصریح کرد: مصرف‌کننده داخلی همواره به دنبال محصولات باکیفیت است و ما امکان و ظرفیت تولید انبوه و با تیراژ بالای عروسک را در داخل کشور دارا هستیم.

مدیرعامل متین تویز در پایان گفت: عروسک‌های تولید داخلی شکرستان، جهت توزیع و فروش در اختیار فروشگاه شکرستان قرار دارد و علاقمندان جهت سفارش عمده و خرید جزء می‌توانند به این فروشگاه مراجعه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز (به جز روزهای جمعه) از ساعت 9:30 تا 21 برای بازدید و تهیه محصولات عرضه شده در فروشگاه شكرستان، به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، دو راهی یوسف‌آباد، شماره 1941 مراجعه و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 86034001 و 86034009 -021 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.