سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

آغاز پلاتو های سراسر کشور از بجنورد

معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: احداث پلاتو های سراسر کشور از بجنورد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مرادخاني در نشست خبری با خبرنگاران استان با اشاره به احداث اولین پلاتو در بجنورد تحت عنوان تماشاخانه شمس که موج جدیدی را برای احداث دیگر پلاتو ها در سایر استان ها ایجاد کرد ،افزود: تا پایان سال جاری 15 پلاتوی تئاتر در سراسر کشور احداث می شود.

وی گفت:راه اندازی سراهاي فرهنگي که داراي فضاهاي مختلفي چون سالن ها و پلاتوها است با حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ظرفيت و زيرساخت های خوبي براي فعالت هاي هنري را در بر دارد.

معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: امسال از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سال تئاتر در کشور نام‌گذاري شده که بر همین اساس رويکرد وزارت ارشاد حمايت از هنرهاي نمايشي خواهد بود.

مراد خانی با بیان اینکه براي ایجاد دبيرخانه دائمی جشنواره تئاتر رضوي باید تا قبل از اتمام این جشنواره دبير يازدهمين جشنواره تئاتر رضوي معرفي شود ،افزود:بامعرفی دبیرجشنواره یازدهم فضا و برنامه ها توسط شوراي سياستگذاري جشنواره تدوين می شود.

معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: جشنواره تئاتر رضوی به مباحث هويتي و باور هاي موجود در جامعه مي پردازد که بايد با محتواي ارزشي ،ديني همراه باشد و پایان جشنواره سبب تبيين و ترويج انسانيت ،معرفت و پاکدامني شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.