مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی گفت:هم اکنون 71مرکز نیکوکاری در استان فعال است.

فعالیت 71 مرکز نيکوکاري در خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان عباس اهرابی افزود : از این تعداد 35 مرکز در شهر و 36 مرکز نیز در دهستان های استان فعال است.

وي تصريح کرد: اين مراکز سياست هاي يک NGO و سازمان مردم نهاد را دنبال مي کند و در آن يک مسئول امداد فقط کار نظارت را برعهده دارد و باقي اقدامات از طريق هيأت امناي آن مسجد انجام مي شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تلاش مي شود تعداد اين مراکز در محلات استان افزايش یابد تا از اين طريق بتوان نيازمندان يک منطقه را شناسايي و با کمک مردم همان منطقه به آنها امداد رساند.

وی گفت: در محله هایی که مراکز نیکوکاری فعالیت می کنند همه افراد محله شناسایی و طبقه بندی می شوند که در این زمینه فرد یا خانواده ای به هر شکل که می تواند به افراد نیازمند به صورت نقدی یا سایر خدمات کمک کند.

اهرابی افزود: تاکنون همه کارهای امداد شامل کمک برای ازدواج، جهیزیه، درمان و سایر خدمات به صورت اداری انجام می شد اما با راه اندازی مراکز نیکوکاری خدمات از طریق این مراکز به مردم ارایه می شود.

وی گفت: برنامه ریزی برای آینده این مراکز به گونه ای است که همه خدمات امداد شامل مشاوره های ازدواج، مشاوره های اشتغال و خانواده، پرداخت تسهیلات و وام در این مراکز به خانواده های نیازمند شناسایی شده ارایه شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.