سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود تهویه قطارها تا سال آینده/ سن قطارهای تندرو کمتر از دوسال است

معاون مسافری راه آهن از بهبود تهویه واگن‌ قطارها خبر داد و گفت: درحال حاضر سن قطارهای تندرو و دوطبقه راه آهن کمتر از دوسال است.

راشدی معاون مسافری راه آهن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بااشاره به اینکه بخش عمده ریلی راه‌آهن قدیمی است، گفت: ما متاسفانه وارث این ناوگان قدیمی هستیم و از سویی دیگر بازسازی این ناوگان بسیار زمان بر است 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر قطارهای اتوبوسی و دوطبقه نو وجود دراد که سن آنها کمتر از دو سال است و  در بخش قطارهای، اتوبوسی سیستم‌های تهویه و واگن‌های خوبی قرار دارد.

معاون مسافری راه آهن اظهار داشت: در بخش قطارهای اتوبوسی واگن‌های بسیار خوبی وجود دارد که با سرعت 140 کیلومتر در بخش تندرو ترنست هستند و در مسیر تهران– مشهد را 8 ساعته طی می‌کنند.

راشدی یادآور شد: برنامه قطعی برای توسعه قطارهای تندرو وجود دارد و برخی از قطارها که نیاز به بازسازی دارند به زودی انجام می‌شود.

وی توضیح داد: سیستم برق برخی از قطارها قدیمی است و باید تبدیل به برق 660 ولت شود و در حال حاضر برخی از قطارها در حال حرکت دچار افت جریان برق می‌شوند بنابراین همین موضوع تهویه انها را دچار مشکل می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: تا سال آینده برنامه جریان قطارهای بهبود می‌یابد و همین موضوع عاملی می‌شود که تهویه واگن‌ها بهتر شود.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منوچهر
۰۹:۴۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
حمل ونقل ریلی کشور مهم است