سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

ارائه تسهیلات 15 میلیارد ریالی به هنرمندان قمی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری قم از پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان قمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : مهدی نصراصفهانی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از تمدید تفاهم‌نامه معاونت صنایع دستی سازمان با موسسه کارآفرینی امید در سطح ملی خبر داد.

نصر گفت: به موجب این تفاهم نامه 15 میلیارد ریال تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از هنرهای دستی هنرمندان ارائه می‌شود و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این تسهیلات افزایش می‌یابد و محدودیتی در ارائه تسهیلات به هنرمندان نداریم.

معاون صنایع دستی قم از اختصاص این تسهیلات به کسانی که به دنبال ایجاد اشتغال جدید، توسعه کارگاه‌های تولیدی، شرکت در نمایشگاه‌های استانی، فراملی و برون مرزی و معرفی تولیدات صنایع دستی در سطح ملی و بین المللی هستند خبر داد.

نصر با بیان اینکه در بیش از 100 رشته صنایع دستی در حال حاضر هنرمندان قمی فعالیت می کنند تصریح کرد: در سال 93 به هنرمندانی که اشتغال جدید ایجاد کرده بودند تسهیلات ارائه شد ولی امسال این تسهیلات با سیاست‌های تشویقی و تبصره‌ها به اقشار مختلف از هنرمندان اختصاص می‌یابد.

معاون صنایع دستی استان قم در پایان گفت: هنرمندان می‌توانند با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخواست کتبی برای دریافت تسهیلات ارائه دهند تا در اسرع وقت موضوع مورد نظر پیگیری شده و تسهیلات پرداخت شود.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.