سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرهادیان: در زمینه اورهال و آموزش خلبان به خودکفایی رسیده‎ایم

فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا گفت: با تلاش متخصصان نیروی هوایی امروز در بحث بازآماد، آموزش خلبانی و ... به خودکفایی کامل رسیده‎ایم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر هادیان گفت: به حول و قوه الهی و تلاش متخصصان نیروی هوایی، امروز ما در بحث بازآماد (اورهال)،آموزش خلبانی و ... به خودکفایی کامل رسیده ایم.

امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاریبا حضور در دانشکده پرواز، ضمن بازدید از روند برنامه های آموزشی،در جمع دانشجویان خلبانی گفت: احساس غرور و افتخار امروزمابه دلیل ایثار، ایستادگیو جانفشانی دیروز پیشکسوتان نیروی الهی هوایی است.

وی افزود: با وجود توطئه ی همیشگی دشمنان و تحریم های اعمال شده برای نیروی هوایی، در همه زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و پرواز های هواپیماهای این نیرو بر اساس استانداردهای لازم در حال انجام است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در ادامه گفت : لباس نیروی هوایی به ویژه لباس پرواز یک افتخار استو پرواز خلبانان ما با این لباس مقدس، همواره یک پرواز ماندگار و دشمن شکن بوده و هست.

امیر هادیان اظهار داشت:اگر قوی باشیم هیچکس توانایی تهدید و زور گویی به ما را نخواهد داشت که این در نیروهای مسلح ما و به ویژه نیروی هوایی امری اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: احساس همدلی که بحمدلله در مجموعه نیروی هوایی وجود دارد موجب تلاش، فعالیت و احساس استقلال بیشتر در این نیرو شده و شما دانشجویان باید با استعانت از خداوند متعال و الگو پذیری از پیشکسوتان، همواره ادامه دهنده راه آنان باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
نه....... شب دراز است