معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: امروز تهدیدات فرهنگی بسیار متنوع و با اشکال بسیار جذاب موجب گرایش جوانان، نوجوانان و کودکان به این برنامه ها می شود که می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش صبح امروز شنبه در بازدید از مجتمع فرهنگی شهرک شهید شجاعی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی و دیگر مسئولین این نیرو انجام شد گفت: برنامهفرهنگی و ورزشی خوبی در این محتمع برای خانواده ها و فرزندان پیش بینی و انجام می شود که فرصت مناسبی برای خانواده هاست که از این برنامه ها استقاده کنند.

وی افزود: وضعیت کنونی از نظر فرهنگی تهدیدآمیز است و نیاز است خانواده ها و فرزندان این تهدیدات را بشناسند و راه های مقابله با آن ها را آموزش دیده و خود را در مقابل این تهدیدات حفظ کنند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: امروزه تهاجم فرهنگی با اشکال جدیدی فرزندان ما را تهدید می کند که در برخی موارد حتی خانواده ها و بزرگتر ها هم متوجه این تهاجم و تهدید نمی شوند که لازم است هانواده ها با شرکت در این کلاس ها با نوع تهدیدات و نحوه برخورد با آن آشنا شوند.

وی در پایان گقت: کلاس های مجتمع فرهنگی یکی از بهترین راه های مقابله با این تهدیدات است.

گفتنی است در کلاس های مجتمع فرهنگی شهرک شهید شجاعی 120 دختر و 210 پسر ثبت نام کرده اند که کلاس های قرآن، ورزشی، هنری و ... برای آنها برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار