سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوای بهزیستی و آموزش و پرورش بر سر چه بود؟

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز «دوره پیش‌دبستانی» در مهدهای کودک توسط این وزارتخانه صادر می‌شود، گفت: به زودی اطلاعیه‌ای صادر می‌شود تا مهدهای کودک برای دریافت مجوز مراجعه کنند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص واگذاری مجوز مراکز پیش‌دبستانی به آموزش و پرورش اظهار داشت: تمام مقررات و قوانین تأکید داشتند که صدور مجوز، نظارت و تأیید محتوای دوره پیش‌دبستانی با آموزش و پرورش است.
 
وی ادامه داد: اختلافی بین آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی بود مبنی بر اینکه متولّی مراکز پیش‌دبستانی که در مهدهای‌ کودک‌ دایر هستند، چه کسی است و سازمان بهزیستی مدعی بود مجوز ایجاد پیش‌دبستانی در مهدکودک را این سازمان باید بدهد.
 
دیمه‌ور افزود: بر این اساس با معاونت حقوقی ریاست جمهوری جلساتی برگزار شد و ما با سازمان بهزیستی تفاهم کردیم؛ معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز بر اساس قوانین حکم داد مهدهای کودکی که دوره 2 ساله پیش‌دبستانی را ارائه می‌کنند، باید از وزارت آموزش و پرورش مجوز دریافت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: جلساتی با سازمان بهزیستی در وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی برگزار می‌کنیم و به زودی اطلاعیه‌ای صادر می‌شود تا این مراکز برای دریافت مجوز مراجعه کنند و بنا داریم با روش تسهیل‌گر زمینه صدور مجوز سریع برای این مهدهای کودک‌ برای دوره دو ساله را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۲:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
چرا مربیان پیش دبستانی اصرار دارند حتما استخدام آموزش وپرورش بشن؟