معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه‌ها کسانی که عودت داده شده امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و واریزها از شهریور به روال عادی برمیگردد.

بابارحیم// یارانه‌های عودت داده شده امشب به حساب سرپرستان واریز می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه نشست تخصصی نقد و بررسی قوانین حوزه سالمندی در برنامه ششم توسعه در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که یارانه آن‌ها حذف شده و اعتراض داشته‌اند، از روز چهارشنبه این هفته به سامانه www.yarane10.ir مراجعه کرده تا پاسخ اعتراض خود را دریافت کنند.

وی افزود:‌ افرادی که یارانه‌شان عودت داده شده، امشب یارانه مرداد به حسابشان واریز می‌شود و واریزها از شهریور نیز به روال عادی برمی‌گردد. همچنین کسانی که امشب یارانه مرداد را دریافت نمی‌کنند، چند روز صبر کرده و از هفته آینده به سامانه www.yarane10.ir مراجعه کرده و وضعیت خود را انتخاب کنند تا به آن رسیدگی شود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد اعتراض برخی از اقشار به حذف یارانه بیان داشت: اعتراضات قبلا با تاخیر بررسی می‌شد اما هم اکنون با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

میدری در ادامه تصریح کرد: با توجه به گروه‌های حذف شده تعدادی به حذف یارانه اعتراض داشتند و ایرانیان مقیم خارج از کشور درصد بالایی از این قشر را به خود اختصاص می‌دهند.

وی در پایان یادآور شد: به کارگران مقیم خارج از کشور توصیه می‌شود که کارت اشتغال در خارج از کشور را دریافت کنند تا یارانه آن‌ها برقرار شود و از برخی معافیت‌ها برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار