سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان؛

آمریکا، اسرائیل و آل سعود مثلث شوم جهانی و در پی نسل کشی مسلمانان هستند

آیت الله سید محمد شاهچراغی: با این اوضاع در منطقه گویی این مثلث شوم علاوه بر نسل کشی مسلمانان در پی تجزیه کشور عراق هم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آیین عبادی -سیاسی این هفته نماز جمعه سمنان ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش ملت ایران در شرایط کنونی،توطئه های دیرین دشمنان اسلام را یادآوری کرد وگفت : شیطان بزرگ امریکا و روباه مکار انگلیس از 28 مرداد 1332 تا فتنه سال 88 دشمنی خود با اسلام و نظام اسلامی ملت ایران را برای جهانیان علنی کرده ند اما هوشیاری مردم و رهبری و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب همواره خنثی کننده این توطئه ها بخصوص در خاموش کردن فتنه سال 88 بوده است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش مردم در شرایط کنونی گفت : اگر امروز در رفتار و گفتمان دشمنان اسلام نرمشی دیده می شود به علت تغییر در رویه آنان نیست بلکه به علت این است که دیگر نمی توانند علیه کشورمان اقدامی انجام دهند.

آیت ا.. سید محمد شاهچراغی ، امریکا ، اسرائیل و آل سعود را مثلث شوم جهانی و در پی نسل کشی مسلمانان دانست و با اشاره به انفجاردیروز در عراق بدست گروهک تروریستی داعش گفت : با این اوضاع در منطقه گویی این مثلث شوم علاوه بر نسل کشی مسلمانان در پی تجزیه کشور عراق هم هستند اما باید بدانند که هرگز به این اهداف شوم خود دست نمی یابند و باید این آرزورا باخود به جهنم ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین حزب ا.. لبنان را استخوانی در گلو و خاری در چشم امریکا و اسراییل دانست و گفت :مجاهدان اسلام به مبارزات حزب ا.. لبنان امیدوارند و اگر سید حسن نصرا.. و حزب ا.. لبنان در مقابل سلطه و ظلم جهانی ایستادگی می کنند ماهم باید به یاد داشته باشیم که اگر مقاومت و ایستادگی مبارزان لبنان ، سوریه ،یمن و کشورهای مسلمان منطقه نبود اکنون ایران جولانگاه تجاوزات دشمنان اسلام بود.

پس ما مسلمانان باید اتحاد خود را بیشتر حفظ کنیم و حمایت مادی و معنوی بیشتری ازمبارزان اسلامی داشته باشیم.

آیت ا سید محمد شاهچراغی 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 69 را یادآوری کرد و گفت : همانگونه که امام خمینی (ره) مجد اسلام را در دوران حصرطاغوت حفظ کرد آزادگان کشورمان هم مجد و آقایی نظام جمهوری اسلامی ایران را در دوران اسارتشان به جهانیان اثبات کردند وحالا باید به یاد داشته باشند که حفظ انقلاب مهمتر از انقلاب است و باید همان روحیه آزادگی را در خود حفظ کنند.

سالروز ولات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر دیگر محور سخنان خطیب جمعه سمنان بود .امام جمعه سمنان گفت : هر چند بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان جهان است اما حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران مسلمان است چراکه ولایتمداری و حجاب و عفاف کریمه اهل بیت زبانزد جهانیان است و دختران هم باید بدانند که سعادت دنیا و آخرت در الگوی گیری عملی از حجاب و عفاف حضرت معصومه (س) است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.