سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد میزبان مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری

اولین دوره مسابقات هندبال جام نهاد ریاست جمهوری به میزبانی مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری با حضور  90 تیم داخلی و 6 تیم خارجی از 24 مرداد برگزار می شود.

تیم های ازبکستان و لهستان صبح امروز وارد شهر مشهد شدند. اسماعیل منتخالیکو رییس فدراسیون ازبکستان درباره شرکت در این رقابتها گفت: در گذشته با تیم ملی هندبال ایران بازی داشته ایم و به لحاظ آمادگی و تکنیکی مانند ایرانی ها هستیم.
 
وی در ادامه گفت:طی سالهای اخیر تیم ملی جوانان ازبکستان پیشرفت چشمگیری در زمینه هندبال داشته ودر بخش دختران نیز رشد خوبی داشته ایم.

رییس فدراسیون ازبکستان اظهار داشت:تیم ملی هندبال ایران به همراه تیم های قطر و بحرین جز کشورهایی میباشد که هندبالیست های خوبی را پرورش داده است.

وی از سفر به ایران ابراز خرسندی کردو ادامه داد:ترکیب تیم ملی هندبال تاشکند برای حضور دراین مسابقات آماده کرده ایم و ضمن اینکه ایران همیشه تجربه میزبانی خوب دارد مشهد انتخاب خوبي برای میزبانی این تورنمنت خواهد بود.

همچنین داریوش تامازفسکی سرمربی تیم ملی هندبال لهستان گفت:حضور تیم ملی لهستان تجربه خوبی برای هندبالیست های جوان کشورم خواهد بود. در حال حاضر تمام تمرکز خود را به عنوان یک سرمربی روی تیمم گذاشته و با شرکت در مسابقات 4 جانبه با تیم های مجارستان، بلغارستان و اسلواکی برگزار کرده و تجربه ای بهتر و با آمادگی هر چه بیشتر به تورنمت جام نهاد ریاست جمهوری ایران آمده ایم.

وی در ادامه بیان داشت؛ تلاش خود را می کنیم تا در این رقابت ها عنوان اول تا سومی کسب کنیم چرا که این نیز فرصت مناسبی برای آشنایی تیم لهستان با سایر حریفان در هندبال است.تیم ملی لهستان قصد دارد در رقابتها ی مقدماتی 2016 شرکت کند و برای ورود به المپیک نهایت تلاش خود را می کند.



انتها پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.