سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر؛

اهمیت محیط زیست در قالب رمان منتشر می‌شود

محمدرضا اصلانی نویسنده این بار اهمیت محیط زیست و تاثیر آن بر سلامتی افراد جامعه را در قالب رمان به رشته تحریر درمی‌آورد.

محمدرضا اصلانی نویسنده و شاعر در خصوص کتاب در دست نگارش خود در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر یک رمان با موضوع محیط زیست که تا به امروز حدود 170 صفحه آن را به رشته تحریر درآورده‌ام، در دست نگارش دارم. محور اصلی این کتاب انسان‌هایی هستند که در ظاهر به این مساله اهمیت می‌دهند ولی زمانی که پای منافع خودشان در میان باشد آن را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: رمان سرگذشت یک خیاط را بیان می‌کند که به کارخانه سیمان دعوت به کار می‌شود تا برای کارخانه فیلتر بدوزد زیرا تهیه این فیلترها برای کارخانه هزینه‌های سنگینی را در پی خواهد داشت. خیاط با تقلب کردن فیلتر‌های غیراستانداردی را می‌دوزد که موجب آلودگی و بیماری‌های لاعلاج در میان افراد جامعه می‌شود و در نهایت خود را برای این کار غیرانسانی ملامت می‌کند.

گفتنی است؛ آخرین کتاب محمدرضا اصلانی با عنوان «ستوده‌ در آسمان‌ها و زمین» که به زندگی پیامبر اسلام (ص) اشاره دارد در 300 صفحه از انتشارات ابرار در دی ماه 1393 به چاپ رسید.

این کتاب در 69 فصل از ابتدای ولادت پیامبر اسلام (ص) تا آخرین سال زندگی وی نگاشته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.