سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی: رکوردهایم را نادیده می‌گیرند

رکورددار دوی استقامت این روز‌ها رکوردش محل مناقشه بین مسئولان دو‌ومیدانی شده است.

محمد رضا ابوترابی دونده‌ دو استقامت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متأسفانه در ایران به رشته‌ ما بهای چندانی نمی‌دهند و دلیلشان هم این است که ما نمی‌توانیم مقام بیاوریم. این در صورتی است که در دوران ورزشی دکتر سجادی، ایران توانست مقام‌هایی را کسب کند، یکی از علت ‌هایش را هم می‌توان اردوهای دانست. اگر برای ما اردوهای خوب برگزار کنند و یا به مسابقات خارج از کشور بفرستند ، قطعاً نتایج قابل قبولی کسب خواهیم کرد ما برای اردوها از خودمان هزینه می‌کنیم وحقوق چندانی هم دریافت نمی‌کنیم.

وی در خصوص رکوردش در دوی 10هزار متر اظهار داشت : رکورد من در ایران چهارده دقیقه وهفده ثانیه است که گویی این رکورد را قبول ندارند در حالی که بهترین رکورد در داخل کشور دست من است .

ابوترابی در ادامه گفت : درخواستم از فدراسیون اعزام به مسابقات بین المللی َآشنایی و رقابت با دوندگان بزرگ دنیاست. در رقابت‌های داخلی تمام دوندگان هم را می‌شناسند و از نقاط قوت وضعف هم خبردارند که زیاد در پیشرفتمان تأثیرندارد.دوومیدانی هم مثل دیگر رشته‌های ورزشی نیاز به مسابقات تدارکاتی دارد.

دونده دوی استقامت ایران اظهار داشت: آقای داوری رئیس اسبق فدراسیون دو‌ومیدانی وعده پاداش به مدال آوران بازی‌های ساحلی را داده بودند که وعده‌هاشان عملی نشد و ایشان از فدراسیون رفتند .در رقابت‌های ساحلی تایلند موفق به کسب مدال نقره شدم.

وی افزود : ساکن اصفهان هستم اما برای تحصیل به تهران می‌آیم و با بد‌ترین شرایط تمرین می‌کنم و نیازبه حمایت و توقع رسیدگی دارم .

ابوترابی ادامه داد : با کسی مشکلی ندارم وسخنان آقای غیاثی درست است اما من بعد از چند سال رکورد ایران را ارتقاء دادم ، برای نتایج بعتر نیاز به اعزام مسابقات بین المللی دارم اما از آبان ماه بعد از مسابقات ساحلی در هیچ رقابت برون مرزی شرکت نکرده‌ایم و این عادلانه نیست.

وی در پایان گفت : اگر ما را به چند رقابت بین المللی فرتادند و ما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم ، خودمان کنر می‌کشیم ، در تمام مسابقات داخلی حزء برترین‌ها بودم و خود را اثبات کرده‌ام.


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.