سرپرست تیم ملی دومیدانی دانشجویان گفت: از میان 7 دونده دعوت شده به اردوی تیم ملی تنها 3 نفر شانس مدال‌آوری دارند.

معتمدی سر مربی تیم ملی دو میدانی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ازمیان نفرات دعوت شده به اردو به نظر می‌رسد تنها 3 نفر شانس مدال‌آوری در این رشته را دارند که امیدواریم سرمایه‌گذاری هایمان بر روی این ورزشکاران نیتجه خوبی داشته باشد.

تنها 3 دونده شانس مدال‌آوری در یونیورسیاد را دارند/ طوسی به دلیل آسیب دیدگی شانسی برای حضور درمسابقات را ندارد
وی ادامه دارد ما یک لیست اولیه بر اساس رکوردهای به دست آمده ایجاد کردیم بر این اساس 7 نفر را در نهایت به اردو دعوت کردیم.

وی تصریح کرد: رضا قاسمی جعفر مرادی، محمدرضا وظیفه‌دوست، تختیان، محمود صمیمی،‌ سپیده توکلی و طوسی نفرات دعوت شده به اردو است.

معتمدی تاکید کرد: رویکرد فدراسیون ورزشهای دانشگاهی‌ بر کسب بهترین نتیجه با استفاده بازیکنان است و به دلیل اینکه یونیورسیاد و نیز عرصه‌ای برای کسب تجربه نیست سعی خواهیم کرد تعداد محدودی را برای کسب حداکثر نتیجه به این دوره از مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی دو میدانی دانشجویان عنوان کرد: بر همین اساس رضا قاسمی، محمود صمیمی و محمد جعفر مرادی توانستند بهترین نتیجه را در تمرینات وارد کسب کنند اما متاسفانه در بخش بانوان هیچ رکورد قابل توجهی کسب نشد.

وی اذعان داشت: در بخش بانوان تنها فردی که به رکورد جهانی نفر سوم مسابقات دو میدانی نزدیک شد طوسی بود که اکنون به دلیل آسیب‌دیدگی که دارد امیدی به کسب نتیجه مطلوب از وی نداریم اما اگر شرایط مساعد شود و فدراسیون بتواند نفرات بیشتری اعزام کند کل ورزشکاران را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

وی در خصوص سطح بازیهای یونیورسیاد گفت: مسابقات یونیورسیاد از لحاظ تنوع رشته‌ای که دارد به سطح مسابقات المپیک نزدیک است علاوه بر آن تمام رشته‌ها از کل کشورها در این رقابتها حضور دارند و این خود نشان از کیفیت خوب این مسابقات دارد.

سرپرست تیم ملی دومیدانی دانشجویان خاطر نشان کرد: زمانی احسان مرادی شانس اول این مسابقات بود اما به طور حتم خیلی از عوامل برای برتری یک ورزشکار و کسب عنوان قهرمانی لازم است امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند نتایج خوبی در این دوره از مسابقات که به میزبانی گوانگجو کره جنوبی برگزار می‌شود کسب کنند و پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار