سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه شهرک‌های صنعتی و مشاغل خانگی راهکار بهبود وضعیت اشتغال است

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی و مشاغل خانگی یکی از راهکارهای موثر در رفع معضل بیکاری محسوب می‌شود و بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز با بهره گیری از چنین الگویی ظرفیت اشتغال زایی خود را تقویت کرده‌اند.

حسین گروسی، نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌یکی از مشکلات موجود در حوزه انتخابیه سه شهرستان مذکور مشمول محدودیت در فرصت های شغلی است.

وی افزود: توسعه شهرک‌های صنعتی و مشاغل خانگی دو مولفه‌ای است که می‌تواند نقش بسزایی در بهبود وضعیت اشتغال زایی مثمر ثمر واقع شود.

گروسی گفت: در عرصه مشاغل خانگی شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس از استعداد‌ها و توانمندی‌های بسیاری برخوردار است که با توجه هرچه بیشتر و ارائه تسهیلات مطلوب می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو شاسته‌ای بهره برد.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایتالیا به عنوان کشوری که بیشترین آمار بیکاری را در اتحادیه اروپا دارا بود، با تکیه بر همین سازوکار (توسعه مشاغل خانگی و واحد‌های صنعتی و تولیدی) این معضل را تا حدود بسیاری رفع کرد.

گروسی در پایان یادآور شد: به طور یقین با الگوبرداری از چنین تجربیاتی می‌توان در رفع معضل بیکاری به توفیقات ارزشمندی نائل شد و دغدغه بسیاری از خانواده‌هایی که جوانانشان با مشکلات این چنینی مواجه هستند را به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.