نماینده مردم شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی از صدور دستور اتصال راه ریلی شهریار و اندیشه به تهران خبر داد.

اتصال راه ریلی شهریار و اندیشه به تهرانحسین گروسی نماینده مردم شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان ضرورت توسعه محور‌های مواصلاتی در شهرستان‌های غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن 3 شهرستان ملارد، شهریار و قدس در بین 2 کلانشهر بزرگ تهران و البرز، با توسعه‌ی راه‌ها و تقویت خطوط اتصالی این مناطق به شهر‌های هم‌جوار روند تردد به نحو هرچه مطلوب‌تری تقویت می‌شود.

وی افزود: طرح  کارشناسانه راه‌های ارتباطی نقش موثری را در کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در سوخت و انرژی و آرامش روانی مردم این منطقه ایفا می‌کند.

گروسی عنوان کرد: با توجه به موقعیت خاص منطقه‌ای غرب استان تهران و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران، وزیر راه، مسکن و شهرسازی دستور اتصال خط ریلی شهریار و اندیشه به تهران را صادر کرد.

وی افزود: توسعه‌ی راهها در شکوفایی هرچه بیشتر منطقه مذکور  موثر است و به طور یقین در تسهیل روند تردد و حمل‌ونقل نیز نقش سازنده‌ای ایفا می‌کند.

نماینده‌ی مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: کثرت جمعیتی و وسعت منطقه‌ای شهرستان‌های مورد اشاره(شهریار، قدس و ملارد) با یک میلیون و پانصد هزار جمعیت از بسیاری استان‌های کشور بیشتر است و به تبع تقویت زیرساخت‌ها و امکانات در این مناطق ضرورتی اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود که در صورت تحقق رضایت‌مندی شهروندان این شهرستان‌ها به نحو شایسته‌تری تامین می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۴
خداخیرت بده واقعا مترو نیازه
آخرین اخبار