سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت ؛

فراخوان ملی طراحی پوستر برای جشنواره تاتر خیابانی در گیلان

هنرمندان عرصه گرافیک کشور می توانند برای طراحی پوستر ششمین جشنواره تاتر خیابانی لاهیجان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: هنرمندان عرصه گرافیک سراسر کشور می توانند پوستر طراحی شده خود را با توجه و تأکید بر هنر نمایش خیابانی و اهداف این جشنواره و لحاظ نمودن ویژگی های شهر لاهیجان به عنوان شهرستان نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران به دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ارسال کنند.

شاهین جهانگیر بلورچیان با بیان اینکه پوسترها باید در اندازه 50در 70 طراحی شوند، تصریح کرد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند و تکنیک و شیوه اجرای آثار آزاد است.

وی با اشاره به اینکه مهلت دریافت آثار 26 مرداد ماه ۹۴ است، یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پرتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرسمراجعه کنند.

ششمین جشنواره تئاترخیابانی شهروند لاهیجان با همکاریشهرداری، شورای اسلامی شهر لاهیجان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت­ فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلانبا نگاهی هنرمندانه به شعار سال جاری«دولت وملت، همدلی و هم زبانی» و با «چشم انداز روشن برای جامعه ­ای پاک، شهری آرام، امن و بانشاط از 12 تا 14 شهریور ماه در لاهیجان برگزار می شود.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.