سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلاد درخشان:

استقبال از یک اثر دلیل بر خوب بودن آن نیست

موسیقی تلفیقی ترکیبی از دو فرهنگ و سبک مختلف است که با تفکر و هم صدایی ایجاد می‌شود.

میلاد درخشانی خواننده آلبوم «اشارات نظر» در خصوص موسیقی تلفیقی و استقبال از آن از سوی مخاطبان موسیقی به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: موسیقی تلفیقی ترکیبی از دو فرهنگ و سبک مختلف همراه با تفکر و هم‌صدایی است که ممکن است با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه باشد و ما نتوانیم در ای سبک به گفتمانی واحد دست پیدا کنیم.

وی افزود: هر سبکی از موسیقی طرفداران خاص خودش را دارد و الزاماً استقبال چشمگیر از یک اثر در یک سبک خاص دلیل بر خوب بودن آن نیست و اکثر آثاری که کیفیت بالایی دارند،‌طرفداران کم‌تری دارند.

وی عنوان کرد: در موسیقی پاپ و راک اثرات سطح پائین فراوانی تولید می‌شود و این آثار هر کدام تاریخ انقضایی دارند. اما خوشبختانه فهم و شعور مردم در زمینه گوش دادن بالا است و ما در مرحله گذار هستیم و گوش مخاطب به موسیقی خوب عادت می‌کند و این امیدوار کننده است.

درخشانی که علاوه بر آثار بی کلامش قطعاتی را با صدای خود اجرا کرده است گفت: آثار بی‌کلامی مخاطب عام دارد،‌ اما موسیقی بی‌کلام این‌گونه نیست، مردم ارتباطشان با آثار با کلام بیشتر است مگر آنکه قطعات بی‌کلامی باشند که فاقد تکنیک‌های خاص هستند.

به هر حال به دنبال جلب رضایت مخاطبان هستیم و من ترجیح می دهم مخاطب به سمت آثار من جذب شود تا اینکه من از سلیقه و خواسته‌های مخاطب پیروی کنم.

درخشانی درباره جدیدترین اثرش گفت: آلبوم جدیدم با نام افشارستان دو اواخر شهریور امسال منتشر خواهد شد.

گفتنی است میلاد درخشانی چهار آلبوم به نام‌های: افشارستان، سرخوش، هیچم خبر از هیچ و اشارات نظر را در کارنامه هنری خود دارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.