سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 54 آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

با بررسی انجام شده 54 آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی داشته‌اند که 25 هزار مشتری جذب کرده‌اند.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار داشت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و با بررسی‌هایی که انجام شده است 54 آزمایشگاه از 27 مرکز عضو شبکه آزمایشگاه فناوری‌های راهبردی حضور داشته‌اند که این آزمایشگاه‌ها ملی طی 8 ماه، 25 هزار مشتری به خود جذب کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: به طوری کلی یازده و نیم میلیارد تومان درآمد این آزمایشگاه‌ها طی این 8ماه بوده است و این آزمایشگاه‌ها 260 هزار خدمات آزمایشگاهی ارائه کرده‌اند.

اسدی‌فرد با اشاره به عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی خاطر نشان کرد: عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌ها و با در نظر گرفتن سه شاخص اصلی مشتری مداری، میزان عملکرد و میزان همکاری‌های شبکه‌ای انجام می‌شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در حال حاضر 196 آزمایشگاه از بخش خصوصی و دولتی عضو این شبکه هستند و از این تعداد 41درصد مربوط به وزارت علوم و 51 درصد از بخش خصوصی و وزارت خانه‌های دیگر هستند.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.