سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بیش ازیک میلیون نفرتحت پوشش بیمه سلامت دراستان همدان هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان ازتحت پوشش قراردادن یک میلیون وصد وبیست ونه هزاروچهل وچهارنفردراستان همدان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ سعید فرجی درنشست خبری بااصحاب با بیان اینکه از جمعیت یک میلیون و ۸۹۰ هزار نفری زیر پوشش بیمه در استان همدان رسانه گفت: ازاین تعداد 695هزاروهشتاد وپنج نفراز روستاییان زیرپوشش این  بیمه قراردارند.

وی  بابیان اینکه قسمت عمده ای از خدمات به بیماران خاص ارائه می شود گفت:یک میلیون وهفتصد ویک هزاربیمارخاص تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با عنوان اینکه صندوق بیمه سلامت همگانی از اردیبهشت ماه سال گذشته بیش از۲۶ هزار نفر ثبت نام کرده است عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت اتفاقی خوشایندی بود که هزینه های کمر شکن را از افراد جامعه زیر خط فقر کاهش داد.

فرجی با اشاره به اینکه از جمعیت دو هزار و ۵۰۰ نفر بیمار خاص در استان همدان هزار و ۷۰۰ ویک نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند، ادامه داد: ۷۵۲ بیمار ام اسی، ۸۷ بیمار تالاسمی، ۴۲۸ بیمار دیالیزی و ۲۲۷ بیمار پیوند کلیه از بیمه سلامت استان همدان خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه از سال های قبل به دلیل نوع ثبت نام و زیر پوشش قرار داد بین بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و غیره همپوشانی وجود دارد، ادامه داد: یکی از مشکلات در بحث پوشش ۱۰۰ در صدی بیمه موضوع هم پوشانی است و افرادی که فاقد پوشش هستند را خیلی راحت می توان مشخص کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان یکی از مشکلات بیمه سلامت استان همدان را فضای فیزیکی این اداره عنوان کرد و ادامه داد: بیمه سلامت استان همدان به زودی به ساختمان جدید واقع در خیابان میرزاده عشقی منتقل می شود.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: همدان ، بیمه ، سلامت ، بیماران ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.