مسوول سازمان حل و نقل و پایانه های ملایر از آغاز صدور کارت هوشمند رانندگان برون شهری در این شهرستان خبر داد و گفت: دیگر نیازی نیست رانندگان برای صدور کارت هوشمند به مرکز استان مراجعه کنند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسماعیل صفوی زاده روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: تمامی امور مربوط به خدمات گیران بخش حمل و نقل ملایر به این شهرستان واگذار شده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس کلیه مواردی چون صدور بارنامه، صدور صورت وضعیت، صدور تمدید و تعویض کارت هوشمند باری، برگزاری کلاسهای آموزشی، صدور برگ اضافه تناژ، صدور کارت صحت و سلامت و انجام آزمایش های عدم اعتیاد در خود شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و پایانه های ملایر همچنین به شهرستانهای نهاوند و تویسرکان نیز خدمات ارایه می دهد و انجام این امور در ملایر منجر به رفاه حال رانندگان، کاهش خطرات جاده های و تصادفات و تردد اضافی در مسیر ملایر به همدان می شود.

صفوی زاده از فعالیت پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این مجتمع ها زمینه اشتغال 50 نفر فراهم شده و در کلیه محورهای ملایر برای رفاه حال مسافران این مجتمع های رفاهی فعالیت می کنند.

وی فعالیت 13 شرکت حمل و نقل کالا با اشتغال 60 نفر، فعالیت سه انجمن صنفی شرکت حمل و نقل ملایر، نهاوند و تویسرکان در بخش باری و فعالیت انجمن صنفی مسافری را از دیگر فعالیت های سازمان حمل و نقل و پایانه های این شهرستان برشمرد.

وی از اضافه شدن هشت دستگاه VIP به ناوگان اتوبوسی ملایر خبر داد و بیان کرد: عمر ناوگان اتوبوسی ملایر در بخش مسافر 12 سال است که نسبت به میانگین استاندارد با 10 سال، از وضعیت خوبی برخوردار است.

صفوی زاده همچنین ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها را یکی از اهداف سازمان در کاهش تصادفات جاده ای برشمرد و افزود: در این راستا تاکنون 50 مدرسه طرح ایمن سازی آنها انجام شده و تا پایان امسال نیز از محل اعتبارات سازمان هفت مدرسه حاشیه راه های ملایر نیز ایمن سازی می شوند.

مسوول سازمان حمل و نقل و پایانه های ملایر ادامه داد: 200 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز پاسگاه پلیس راه جوکار اختصاص یافت و دستگاه تردد شمار نیز در این پاسگاه با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال نصب خواهد شد.


صفوی زاده همچنین از آغاز فعالیت دستگاه خودپرداز در ایستگاه راه آهن ملایر با همکاری خوب بانک ملت به عنوان یکی از ضرورت ها برای رفاه حال مسافران در پایان مرداد ماه خبر داد.

ناوگان حمل و نقل شهرستان ملایر دارای 70 دستگاه اتوبوس، 120 دستگاه سواری و 120 دستگاه مینی بوس با حدود سه هزارو 500 راننده است.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: همدان ، صدور ، کارت ، هوشمند ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.