سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری : تراکتور، زندان سربازان نیست

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت : بازیکنان این تیم مختارند در این تیم بمانند یا از این تیم بروند .

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص دیدار با راه آهن اظهار داشت : تیم تراکتور سازی با تمرینات شاداب و پرشور و با نشاطی که داشته آماده بازی با راه آهن است .

وی در ادامه افزود : بازیکنان ما انگیزه فراوانی دارند که با سه امتیاز راه آهن را پشت سر بگذارند. ذوالفقاری با اشاره به تیم راه آهن گفت : راه آهن با توجه به ماندن در لیگ برتر از انگیزه فراوانی برخوردار است و این هم کار ما را سخت کرده است .

سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز در خصوص اتمام زمان سربازی بازیکنان تراکتورو اینکه هیچ مشکلی بوجود نمی‌آید تصریح کرد : بازیکنی که در تراکتور بازی می‌کند در اختیار تیم بوده و زمانی که خدمت سربازی را به اتمام برساند در تیم بماند یا از این تیم برود بدون شک مدیریت قوی در تیم وجود دارد و فکر تمامی مسائل را نیز کرده است .باید عنوان کنم هیچ گونه مشکلی از بابت اتمام سربازی برخی بازیکنان بوجود نمی‌آید .

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد : ما با جذب و جایگزینی بازیکن مشکلی نداریم و مشکل بازیکنان را برطرف می‌کنیم .

وی در پایان یادآور شد : امیدوارم که تیم فوتبال تراکتور‌‌سازی ضمن ارائه بازی‌های خوب و توأم با نتیجه جایگاه واقعی خود را در جدول یافته و دل هواداران پرشور تبریزی را شاد کند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.