کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به تغییرات کم در ترکیب گسترش انتظار می رفت که این تیم در دربی تبریز هماهنگ تر به میدان برود.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جوانگرایی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی تغییرات عمده ای داشته و همین رویه باعث شده تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نباشند و مدت زمانی باید سپری شود تا تیم به هماهنگی لازم دست یابد.
 
وی در ادامه افزود: بازیکنهای جوان تراکتور به هماهنگی ویژه‌ای نیاز دارند که این هنر اولیویرا بوده که تیم را به لحاظ هماهنگی مهیا کنند.
 
محمودی با اشاره به دیگر تیم تبریزی لیگ برتر گفت: البته گسترش تغییرات کمتری نسبت به تراکتورسازی داشته و امیدوار بودیم که در دربی تبریز بازی بهتری از این تیم ببینیم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: به نظر من گسترش فولاد در دربی دیروز انتظارات را برآورده نکرد زیرا نسبت به دیگر تیم همشهری از تغییرات کمتری برخوردار و انتظار می رفت با هماهنگی بیشتری بازی کنند.
 
وی بیان کرد: در دربی تبریز، گسترشی‌ها مشکل فراوانی خصوصا در ضربات ایستگاهی داشتند البته این نکته حائز اهمیت بوده که این تیم از بازیکنان خوبی چون کیانی، نصرتی و دقیقی بهره می برد که باید کادر فنی این مشکل را برطرف کند.
 
کاظمی درباره اینکه آیا تراکتورسازی با این جوانگرایی در جام باشگاه‌های آسیا موفق می شود؟ گفت: با توجه به حضور 3ساله تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا بدون شک از تجربه کافی برخوردار بوده و با آمادگی به مصاف تیم ها می رود.
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: با توجه به جوانگرایی تراکتورسازی و درایت کادر فنی این تیم تراکتور متفاوتی را در ادامه لیگ خواهیم دید.
 
وی در پایان یادآورشد:‌امیدوارم که  همه تیم های لیگ برتری تقویت یافته تا زیربنای فوتبال ملی محکم و استوار باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار