سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه +تصاویر

دریاچه ارومیه دومین دریاچه شور جهان است که در 18 سال گذشته با بحران شدید کم آبی مواجه شده و از پهنه 5700 کیلومتری آن تنها حدود 5 تا 10 درصد باقی مانده است و با تداوم این امر هم اکنون نزدیک به دو و نیم میلیارد متر مکعب آب در آن وجود دارد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ستاد احیای دریاچه ارومیه از سال گذشته با برنامه های اجرایی مدون در راستای تثبیت وضعیت فعلی دریاچه اقداماتی را آغاز کرده است. تصاویر، آخرین وضعیت دریاچه را در نیمه مردادماه نشان می دهد.

















تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
جواد
۲۱:۴۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
در مورد دریاچه ارومیه هر چی میگید درست تنها دریاچه آب شور هست نمیدونم چی هست . چی هست و..... ولی آیا تا به حال فکری به حال در یاچه هامون کردین ؟ اگه از دریاچه ارو میه فقط نمک و میگوی آرتیمیا برداشت میشه و یا میشد دریاچه هامون همه زندگی مردم زابل بود از ماهی گیری تا برداشت علوفه منطقه گردشگری و محلی برای چرای دامها البته در حاشیه اش و برداشت نی از نیزارش و محصولاتی که از نی بدست میاد از همه مهمتر هم مساله ریزگرد البته ریزگرد نه گردوخاک طوفان شن که باعث اشکال در تنفس میشه چرا از این دریاچه عکس نمیزاری تا مردم ببینن چی بوده وچی شده حالا نماینده های ما بی خاصیتن نباید صدای مردم زابل به گوش مسئولین برسه یک فکری هم به حال دریاچه هامون بکنید برید گزارش تهیه کنید تابفهمید فاجعه یعنی چی یک بار که هواشناسی میگه قراره طوفان بشه بیایید و ببینید این طوفان و خاک یعنی چی واسه تفریح نرید ارومیه بعد بگید حالا بریم یک عکسی هم از دریاچش بگیریم دست خالی نریم تهران آره داداش بیا زابل ببین مردم چی میکشن تا بعد بدونی کی توسختیه.
منوچهر
۱۷:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
بدانیم بعضی کارهااقدام جهادی ومردمی نیازدارد
سعید
۱۷:۵۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
من که از پیارسال تا حالا تغییری در میزان آب دریاچه ارومیه ندیدم کمتر شده که بیشتر نشده
سمیه علیزاده
۱۷:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
عکسا عمق فاجعه رو نشون نمیده چیزی که من از نزدیک دیدم کویر نمک بود نه دریاچه
مشکل دریاچه ارومیه مشکل ملی است در صورت ادامه روند خشک شدن دریاچه کل منطقه تبدیل به کویر میشود به جرات بگوییم این نمکزار تا تهران ادامه خواهد داشت شاهدش هم بادهای حاوی نمک وشن از سمت عراق
سعید
۱۶:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
من که توی ارومیه هستم از زمان اختصاص بودجه به این شوره زار وضعیت فرقی نکرده
محمد
۱۶:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
مسئولین کوشین پس؟!!!!!!!!!!!!!!!!