سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان؛

واگذاری پایانه های تخلیه و بارگیری بندر امام به بخش خصوصی

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از واگذاری 3 پایانه تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به 3 شرکت خصوصی خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛  به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان؛ مهندس ابوطالب گرایلو هدف از این اقدام را بهبود در روند خدمات رسانی به متقاضیان خدمات بندری عنوان کرد.

وی ارتقاء شاخص های عملیاتی را لازمه رسیدن به استانداردهای عملیاتی مطلوب دانست و اظهار داشت: پس از اکران عمومی مزایده و اعلام قیمت های پیشنهادی توسط متقاضیان و انتخاب بالاترین قیمت ها، پایانه های 3 گانه تخلیه و بارگیری کالا در این منطقه به بخش خصوصی واگذار شد.

گرایلو به لزوم اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولتی و واگذاری کارها به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: با بهره گیری از توان بخش خصوصی توانمند و مجرب شرایط لازم برای اشتغالزایی در کنار توسعه شاخص های عملیاتی فراهم می گردد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی از مزایای ارائه خدمات بندری به جلب رضایت بیشتر مشتریان در پی ارتقاء شاخص های عملیاتی و حفظ استاندارهای مطلوب در زمینه تخلیه و بارگیری کشتی ها اشاره کرد و اذعان داشت: تلاش می کنیم برای افزایش بهره وری از تمام ظرفیت پایانه ها استفاده شود.

ابوطالب گرایلو هدف نهایی اداره کل بنادر و دریانوردی را جذب بیشتر صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی بیان کرد و گفت: این اهداف از طریق تسهیل سیر ورود و خروج کالاها و نرخ های شاخص عملیاتی محقق می گردد.

گفتنی است: فرآیند واگذاری پایانه های تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی( واردات و صادرات) در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)   به بخش خصوصی برای سومین بار انجام می شود.

انتهای پیام/س 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.