شهردار کارون گفت: بیش از 3 سال از تبدیل این منطقه به شهرستان می گذرد، ولی هنوز برخی از اداره های دولتی در این شهر مستقر نشده و فعالیت خود را شروع نکرده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری کارون؛ محمد عبیاوی بیان کرد: یکی از این پروژه ها ادامه مسیر پل ششم به طول 4 کیلومتر و در 4 باند می باشد که با اعتبار 280 میلیارد ریال و از محل اعتبارات جاری شهرداری کوت عبدالله و به مدت 8 ماه به پایان خواهد رسید.

وی به مشارکت شهرداری اهواز در این پروژه اشاره نمود و سهم مشارکت آن را اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و در حد آسفالت مسیر اعلام کرد.

عبیاوی اظهار داشت: پروژه دیگر انتقال آب خام با اقطار 400 و 315 میلیمتر از رودخانه کارون با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی  با هدف  می باشد تامین آب مورد نیاز فضای سبز این شهر آغاز شده و تا اسفندماه سال جاری عملیاتی خواهد شد.

شهردار کارون با بیان اینکه سرانه فضای سبز برای هر نفر 7 متر می باشد افزود: با احتساب همه فضای سبز موجود در این شهر این متراژ به 10 متر خواهد رسید.

محمد عبیاوی گفت: باغ بانوان به مساحت 12 هکتار پروژه دیگری که به عملیات اجرایی رسیده و تا پایان سال جاری آماده می شود.

این مقام مسئول همچنین از افتتاح 2 پروژه عمران شهری شامل اصلاح هندسی معابر مقابل مصلای امام علی (ع) و بوستان مثلثی کنار آن در هفته دولت خبر داد.

عبیاوی اذعان کرد: طی 1 ماه آینده بازارچه محلی درویشه به محل جدید و با 180 غرفه توسط شهرداری کارون انتقال می یابد.

گفتنی است کارون در بخش جنوبی اهواز واقع شده و حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.