سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

صد و ده میلیون ریال اعتبار در اختیار مددجویان بدون مسکن کمیته امداد

تاکنون صد و ده میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد در اختیار مددجویان بدون مسکن این نهاد قرار گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد : رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد با اعلام این خبر گفت : تمام این تسهیلات به صورت بلاعوض بوده است.

مامندی پور افزود : بر اساس اعتبارات پیش بینی شده و سهمیه تعیین شده و با همکاری بنیاد مسکن و بانک های عامل برای کسانی که بدون مسکن هستند امسال سی واحد شهری و سی واحد روستایی از محل بهسازی و اعتبارات بهسازی روستایی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد : چهار واحد مسکونی هم با همکاری خیرین و اعتبارات این نهاد برای خانواده های بدون مسکن و دارای مسکن های کلنگی در حال ساخت است.

مامندی پور همچنین به اعطای واحدهایی از مسکن مهر به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت : تاکنون سی و شش واحد مسکن مهر با کمک خیرین و همچنین از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی مهاباد در اختیار مددجویان این نهاد قرار گرفته است.

کمیته امداد امام خمینی مهاباد ، هم اکنون بیش از چهار هزار و 600 خانوار را تحت پوشش خدمات خود دارد که از این تعداد ، حدود سیصد خانوار ساکن در شهر و روستاهای این شهرستان ، بدون مسکن هستند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.