سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزن کشی چهار وزن دوم برگزار شد

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان،برگزار شد و چهار نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چهار وزن دوم نمایندگان کشورمان با قرعه های نسبتا سختی روبرو شدند که در وزن 55 کیلوگرم که 21 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، میثم دلخاتی در دور نخست با لیبور میلهوفسکی از جمهوری چک مبارزه می کند که در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران هند و آذربایجان مسابقه می دهد. کشتی گیران گرجستان، روسیه، ازبکستان، ارمنستان، ژاپن و آمریکا در گروه دلخانی حضور دارند.


در وزن 66 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با فلاویو فره اولر از سوئیس مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران دومینیکن و لتونی مصاف خواهد داد. در این وزن 27 کشتی گیر حضور دارند. کشتی گیران روسیه، اوکراین و ژاپن در گروه نماینده ایران حضور دارند.


در وزن 84 کیلوگرم که 23 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مهدی فلاح پس از استراحت در دور اول در دور دوم با مصطفی محمد از مصر روبرو می شود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و مجارستان مسابقه می دهد. نمایندگان قرقیزستان، مجارستان و هند از جمله کشتی گیران مطرح حاضر در گروه فلاح هستند.


در وزن 120 کیلوگرم خمیدرضا کریمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سرگی سیمانوف از روسیه مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران ترکمنستان و هند مبارزه خواهد کرد. در این وزن 18 فرنگی کار حضور دارند. کشتی گیران آذربایجان و ارمنستان نیز در گروه نماینده ایران هستند.


نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست به ترتیب صاحب دو مدال طلا و نقره توسط خدری در 50 و حسینی در 96 کیلوگرم شدند و عرفان سعادتی فر و مهدی ابراهیمی در وزن های 60 و 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.