رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از عصر امروز(سه شنبه) در شهر سالوادور داباهیا برزیل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در حالی از ساعت 17:30 به وقت تهران در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شد که در وزن 50 کیلوگرم که 17 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل مرات هاکان از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت.، وی در دور سوم اولکسی ماسیک از اوکراین با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. خدری در مرحله نیمه نهایی به مصاف بیکب امانگالی از قزاقستان می رود.

در وزن 96 کیلوگرم امیر حسین حسینی پس از استراحت در دور اول، مقابل کوین بومان از استونی با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل سوسلان فانزایف از آذربایجان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.، تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف مرات لوکوایف از روسیه برود.

در وزن 74 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول مقابل یاروسلاو فیلچاک از اوکراین با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل گلابولکوادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر4 شکست خورد. و باید منتظر دیدار مرحله نیمه نهایی حریف گرجستانی با ژاپنی باشد تا در صورت حضور بولکوادزه در دیدار فینال شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.


در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی فر در دور اول مقابل ساماوادزه از گرجستان با نتیجه یک بر 6 مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر گرجستانی مقابل حریف آذربایجانی در مرحله یک چهارم نهایی، سعادتی فر از دور رقابت ها کنار رفت.


مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز چهارشنبه برگزار می شود.، که میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم، علی ارسلان در وزن 66 کیلوگرم، مهدی فلاح در وزن 84 کیلوگرم و حمید رضا کریمی در وزن 120 کیلوگرم به میدان می روند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار