سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا ملی پوشان والیبال، تیم ب را حمایت نکردند؟

رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا به پایان رسید و تیم ایران از قهرمانی بازماند، در این بین سؤالی که ذهن والیبال دوستان را درگیر کرد، این بود که چرا بازیکنان تیم الف در هیچ دیداری به حمایت از تیم ب نپرداختند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا سرانجام با قهرمانی تیم ملی والیبال ژاپن و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید. رقابت هایی که به مدت 9 روز در تهران پیگیری شد و تیم ملی دوم ایران در آن شرکت کرد.

در این بین و در حالی که هدف از حضور تیم ب در این رقابتها، استراحت دادن به تیم اصلی بود، بسیاری از کارشناسان بر این اعتقاد بودند که بهتر بود ملی پوشان الف برای حمایت از تیم دوم خود حداقل در یک دیدار به سالن برگزاری مسابقات می آمدند و در راستای روحیه دادن به تیم ایران گام برمی داشتند. اتفاقی که انتظار می رفت از نخستین دیدار تیم ملی ایران مقابل کویت رقم بخورد اما تا دیدار فینال هم اتفاق نیفتد.

هرچند اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه دستیاران خود اکثر مسابقات را از نزدیک تماشا کرد، اما این انتظار از ملی پوشان هم وجود داشت. هرچند حضور کواچ هم به دلایل فنی بود.

حتی بازیکنی مانند شهرام محمودی که برای حضور در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش که استودیوی آن در سالن تعبیه شده بود به محل برگزاری مسابقات آمد، بلافاصله پس از حضور در برنامه سالن را ترک کرد. آن هم در حالی که تنها 10 دقیقه به شروع دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن باقی مانده بود. شاید بهتر بود شهرام محمودی در سالن باقی می ماند و نبرد هم تیمی هایش را تماشا می کرد.

هرچند محمودی و عادل غلامی در برخی مصاحبه های خود و همچنین در صفحات مجازی از تیم ب برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام حمایت کردند اما حضور فیزیکی در سالن مسابقات نداشتند. تنها بازیکنی که برای تماشای مسابقات راهی سالن 12 هزار نفری شد، مهری مرندی بود که در جمع فعلی ملی پوشان بی تجربه ترین محسوب می شود.

حرکتی که خیلی از ستاره ها در انجام آن کوتاهی کردند. با وجود اینکه عملکرد تیم ملی ب در مسابقات قهرمانی آسیا قابل تحسین بود و با توجه به پتانسیل موجود عنوان خوبی را کسب کردند اما بهتر بود مردان بلندقامت ما در تیم ملی الف با حمایت خود از آن ها نشان می دادند که به موفقیت این تیم اهمیت می دهند اگر این اتفاق رخ می داد بدون شک با بازخوردهای مثبتی از سوی رسانه ها همراه می شد. آن هم در حالی که بازیکنان ایران در تیم ملی ب و همچنین کادر فنی این تیم در زمان مسابقات تیم ملی در لیگ جهانی در سالن حاضر می شدند و مسابقات تیم ایران را از نزدیک تماشا می کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، توپ و تور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.