مومنی مقدم: با یک تغییر در ترکیب ایتالیا را شکست دادیم

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در بازی با ایتالیا یک تغییر در ارنج تیم ایجاد کردیم و به پیروزی رسیدیم.

رضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تغییر روند تیمش در دیدار شب گذشته با ایتالیا گفت: پس از آنکه تیم ایران در 2 ست شکست خورد، کادر فنی تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب بازیکنان گرفت در همین راستا یک تغییر در ترکیب تیم ایجاد کردیم که خوشبختانه نتیجه هم داد.

مربی تیم نوجوانان ایران در توضیح این تغییر گفت: یکی از دو پشت خط زنی که در زمین بودند را به خط دریافت منتقل کردیم و همین موضوع تا حد زیادی روند تیم را تغییر داد. این همان تغییری بود که در فینال المپیک تیم روسیه در تیمش ایجاد کرده بود. در سه ست پایانی اشتباهاتمان در سرویس را هم کمتر کردیم و این موضوع به تیم ما کمک کرد.

وی ضمن ابراز خوشحالی از این که توانسته اند بازی 2 بر صفر باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کنند،‌ گفت: خدا به ما کمک کرد که برنده این دیدار باشیم و بازیکنان مزد زحماتشان را بگیرند.

مومنی مقدم درباره شرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار با لهستان گفت: خوشبختانه بازیکنان با بردی که دیشب به دست آوردند روحیه بالایی کسب کردند و آماده هستند لهستان را هم از پیش رو بردارند. 

وی افزود: در حال حاضر در شهر رزیستینای کشور آر‍ژانتین هستیم. از شهر قبلی که در آن حضور داشتیم بهتر است اما باید گفت که در مجموع میزبانی این مسابقات در حد رقابت‌های جهانی نیست.

مربی تیم والیبال نوجوانان ایران در پایان گفت: هیچ بازیکن مصدومی نداریم و تک تک بازیکنان آماده و سرحال در انتظار نبرد با تیم لهستان هستند. آن ها تلاش خواهند کرد شکست مرحله مقدماتی مقابل این تیم را جبران کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار