سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه محمدی: استان مرکزی در برگزاری جشنواره توانمند ظاهر شد

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: از مهمترین ویژگی های این جشنواره توانمندی هیئت کاراته استان مرکزی در برگزاری خوب این رقابت ها است.

عشرت شاه محمدی،نایب رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با اظهار رضایت از نحوه ی برگزاری جشنواره کاتا بیان داشت :

جشنواره کاتا که با هدف استعدادیابی و پشتوانه سازی تیم های ملی کاراته در کشور ، با میزبانی خوب استان مرکزی در حال برگزاری است روز دوم خود را در ده سنی نوجوانان و جوانان بخش دختران سپری می کند .

وی ادامه داد : خوشحالم که در هیئت کاراته استان مرکزی ظرفیت خوبی در برگزاری مسابقات وجود دارد .

شاه محمدی با اشاره به استفاده از کادر داوری مجرب بیان داشت : از محاسن این جشنواره استفاده از کادر داوری مجرب است که توانسته اند با قضاوتهای عادلانه شان جو خوبی را بر مسابقات حاکم کنند و تأئید این صحبت اینکه در طول برگزاری با هیچ اعتراضی درباره قضاوت داوران مواجه نشده ایم .

شاه محمدی تصریح داشت : با توجه به اینکه قضاوت این مسابقات به صورت امتیازی است و با 5 داور برگزار می شود ، شاهد آن هستیم که امتیازات داوران خیلی نزدیک به هم است و این، نشان از قضاوت دقیق و عادلانه کادر داوری در این مسابقات است .

وی در ادامه از نایب رئیس هیئت کاراته و ریاست کاراته استان و همراهی اداره کل استان مرکزی برای میزبانی مطلوب این رقابت ها تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که شایسته ترین ها برای انتخابی تیم ملی شناسایی شوند .

نایب رئیس فدراسیون کاراته درباره کیفیت مسابقات بیان داشت : مسابقات از لحاظ کیفی و کمی در سطح بسیار خوبی برگزار شده است و شرکت 582 نفر ورزشکار از 27 استان ، نشان از استقبال کاراته بین مردم کشور است و استقبال از مسابقات امروز که ملاک راه یابی به انتخابی کاتای تیم ملی کاتا در رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های جهانی است نشان از اهمیت کاراته بین دختران و بانوان سراسر کشور است .

شاه محمدی با اشاره به تلاش و دلسوزی مربیان کاراته در بخش دختران و بانوان اظهار داشت : جامعه کاراته صاحب مربیان دلسوز و توانمند در تمامی استانهای کشور می باشد ، و باید بگویم که شخصأ شاهد تلاش و زحمت فروان این عزیزان هستم و برای تمامی این زحمتکشان آرزوی موفقیت دارم و به پشتوانه این ظرفیت خوب در کاراته کشور امید این را دارم تا در اولین حضور بانوان رده سنی پایه در رقابت های جهانی که قرار است آبان ماه به اندونزی اعزام شوند شاهد حضور قدرتمند این عزیزان باشیم .



انتها پیام/

برچسب ها: کاتا ، اراک ، شاه محمدی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.