سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«روزهای مرد مرده» هنوز چشم انتظار جواب از سوی فارابی است

فیلمنامه «روزهای مرد مرده» همچنان بلاتکلیف منتظر نتیجه نهایی از سوی شورای بنیاد فارابی است تا برای پیش تولید کار آماده شود.

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما در خصوص فیلمنامه اثر جدیدش «روزهای مرد مرده» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «روزهای مرد مرده» را در دوره قبل ارائه دادیم و موفق به دریافت پروانه ساخت شدم و با یک بخش خصوصی وارد کار شدیم اما به دلیل مشکلات مالی تولید نیمه کاره رها شد.

وی افزود: با روی کار آمدن حجت الله ایوبی مجدد برای پروانه ساخت اقدام کردیم و با موافقت این نهاد بار دیگر با یک بخش خصوصی پیش تولید پیش تولید کار را آغاز کردیم. 

وی ادامه داد:پیش تولید گسترده‌ای را با تمامی عوامل و بازیگران ابتدایی کار شروع کردیم که متأسفانه باز هم به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم به نتیجه برسیم غفارزاده در ادامه در خصوص ارائه فیلمنامه به بنیاد فارابی اظهار داشت: اخیراً فیلمنامه «روزهای مرد مرده» را به بنیاد فارابی ارائه دادیم و آقایان احمدیانی و تابش با خواندنی فیلمنامه اصلاحاتی به کار وارد کردند و هم اصطلاحات را اعمال کردیم.

وی ادامه داد: فارابی به لحاظ مالی،‌ قول‌هایی جهت ساخت این اثر به ما داده که البته باید تا نظر نهایی شورای عالی فرهنگی که تا هفته آینده مشخص می‌شود صبر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم زمینه ساخت این اثر به زودی مهیا می‌شود تا بتوانیم کار را برای جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ارائه دهیم..

گفتنی است؛ فیلمنامه در این اثر در خصوص مرد عیال‌باری به نام ودود است که با توجه به تعداد زیادشان یارانه زیادی به حساب آنها ریخته می‌شود و او می‌تواند با خرید یک وانت قسطی کار کند اما در ادامه یارانه برای آن ریخته نمی‌شود پس از پیگیری‌هایی که می‌کند اسم خود را در بین فوت شده‌های ثبت احوال می‌یابد و به دنبال آن دچار مشکلاتی می‌شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.