سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشنایی: نوجوانان جودو ما در تاتامی جهانی ایپون شدند

کارشناس جودو گفت: با 3 نفر از بهترین نوجوانان به مسابقات جهانی اعزام شدیم ولی فقط با یک برد توانستیم با مسابقات خداحافظی کنیم.

 حسن روشنایی دبیر سابق کمیته آموزش آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متأسفانه مطابق پیش بینی‌ها تیم ملی نوجوانان ما در مسابقات جهانی ضربه فنی شدند و هر 3 ورزشکار ما با شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
 
کارشناس جودو در ادامه گفت: من از رستگار انتظاری ندارم چرا که با استعفا دادن خود اعلام کرد که نمی‌تواند جودو را مدیریت کند و نتایج ضعیف جودو را با کناره‌گیری خود گردن گرفت.
 
وی افزود: اما برای آن دسته از پیشکسوتانی که معلوم نیست به چه علت امروز رنگ عوض کرده‌اند و دائم صحبت از پشتوانه‌سازی و کار کردن بر روی نوجوانان و جوانان می‌نمایند متأسفم.

وی ادامه داد: همه انتظار داشتیم تیم کامل جودو به مسابقات اعزام شود. بنابراین 3 نفر از بهترین جودوکاران را انتخاب و به مسابقات اعزام کردیم که آن‌ها توانستند از تاتامی مسابقات جهانی یک برد به دست بیاورند، پس وای به حال نفراتی که از این سفر بازماندند و این نقطه ضعف بزرگ فدراسیون جودو محسوب می‌شود.
 
روشنایی در پایان خاطرنشان کرد: خوب شد ما معنی تمرکز کردن روی نفرات پایه را متوجه شدیم و به این پشتوانه‌سازی مسئولین فدراسیون افتخار می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.