رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودو در حالی برگزار شد که برای وزن 90 کیلوگرم جودوکاری باقی نمانده که روی تاتامی برود.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، وزن 90گیلوگرم تیم ملی جودو به یکی از پرحاشیه‌ترین اوزان تبدیل شده تا جایی که در رقابت‌های انتخابی که روز چهارشنبه 21 مرداد، در سالن افراسیابی برگزار شد، خبری از حضور جودوکاران در این وزن نبود.

 براین اساس محمد جمالی جودوکار ایران در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در وزن 90 کیلوگرم بود، اما با توجه به حاشیه‌‌های به وجود آمده ترجیح داد که از تیم ملی خداحافظی کند .

 وی مسافرکشی را به ملی پوش بودن ترجیح داد چراکه اعلام کرد انگیزه‌ای برای ادامه ندارد و مسئولان فدراسیون به خاطر اینکه برادرزاده امیر قمی است حق وی را می‌خورند.

از سوی دیگر امیر قاسمی نژاد، جودوکار 81-کیلوگرم کشورمان که بارها در این وزن افتخار‌آفرینی کرده و به مدال دست یافته بود به خاطر تغییر وزن ناگهانی سعید ملایی از 73به 81 به یک وزن بالاتر یعنی 90کیلوگرم فرستاده شد .

در حالی که وی در ابتدا ابراز نارضایتی خود را از این اتفاق ابراز کرده بود، در نهایت تسلیم کادر فنی شد و در 90کیلوگرم مبارزه کرد .

 شنیده‌ها از منابع موثق حکایت از این دارد که قاسمی نژاد از وضعیت موجود در تیم ملی راضی نیست و قصد ندارد حالا حالا ها نزدیک تیم ملی آفتابی شود.

با این وجود شورای فنی که قرار بود در خصوص وزن 90کیلوگرم تصمیم بگیرد، درباره این وزن سکوت کرد. 

از سوی دیگر ، یکی از تصمیمات بزرگ شورای فنی،در وزن 100+ کیلوگرم و در مورد رودکی است کاپیتان تیم ملی که به حاشیه سازی عادت کرده و معلوم نیست در تیم باقی خواهد ماند یا خیر هرچند وی پیش از این اعلام کرده بود که تصمیمات شورای فنی کشک است .

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار