سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاسی کاری را به روستا نرسانید!

روستایی و روستایی زاده همیشه مورد احترام بوده و هستند. و توهم توهین به آنان را در ذهن نپرورانید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عده ای به جای آب بر آتش ریختن، سعی می کنند  با اضافه کردن هیزم بر شعله های آن بیافزایند.
چند روز پیش آیت الله هاشمی رفسنجانی در بازنشر مصاحبه ای در فضای مجازی راجع به برخی از انقلابیون فعلی مطلبی را منتشر کردند که تیتر ان خوراک رسانه های داخلی و سپس به رسانه های فارسی زبان خارجی رسید .
در این مطلب برخی با سواستفاده از جمله زیر و با قصد و غرض های سیاسی سعی میکنند پای روستائیان پاک و ذلال را نیز به جدال های حزبی و جناحی خود بکشانند.

: "بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند".


به دنبال این اظهار نظر کمپینی با عنوان من یک روستایی ام به راه افتاده تا از این طریق روستاییان کشورمان اعتراض خود را ابراز کنند. اما به نظر می رسد این کمپین تنها به دلیل این گفته نباشد شاید مفهوم آن به بازی گرفتن این قشر سخت کوش و زحمتکش برای حاشیه های داغ سیاست باشد و از انجا که کاملا مشخص است عکس ها و پلاکاردها شبیه به هم و توسط افرادی معدود طراحی شده است.

البته ناگفته نماند این نوشته قصد تطهیر یا جهت گیری خاصی ندارد و اینکه جمله ذکر شده توسط ایت الله هاشمی آیا توهین محسوب می شود یا خیر را به عهده مخاطبان میگذاریم و فقط سعی کردیم با این مطلب اشاره کنیم که روستائیان و قشر زحمت کش را که به دور از سیاسی کاری زندگی می کنندبه این گونه حواشی نکشانیم.







این در حالی است که طبق سخنان اعلام شده  هاشمی رفسنجانی همیشه اعلام کرده: "من روستازاده هستم".
هاشمی در دیداری که با اهالی رسانه در سال 91 داشت درباره خودش می‌گوید: "من روستازاده هستم. آن‌قدر از مواهب انقلاب بهره برده‌ام که اگر اهانتی هم شده قابل‌مقایسه با آن نیست".


نازنین روزبهانی



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
شهبازی
۰۰:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
آقای هاشمی انسانی است والا
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
رفسنجانی من یک روستایی ام
بماند
۱۲:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
منم روستا زاده ام آقای هاشمی وافتار میکنم که روستایی هستم
ناآشنا
۰۷:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
جناب هاشمی رفسنجانی...منم یک روستایی هستم.و به خوبی اطلاع دارم اهالی یک روستا صاف و ساده و در عین حال با غیرت،شجاع هستند.