سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدون مشارکت جامعه پزشکی هیچ امری در سازمان نظام پزشکی میسر نخواهد بود

در بحث نظارت که اگر مشارکت این قشر فرهیخته نبود نمی توانستیم این موفقیت را بدست آوریم .

دکتر محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی و سرمایه گذاری می توان مشارکت جامعه پزشکی را بطور واقعی جلب نمود اذعان داشت :چنان چه در راستای احقاق حقوق بر حق جامعه پزشکی و افزایش کارایی آنها اقدامات لازم انجام شود بطور حتم همکاری خوبی را با ما خواهند داشت و سهم عمده موفقیت سازمان نظام پزشکی نیز ناشی از حمایت و اعتماد این قشر و مشارکت آنها بوده است .

وی خاطرنشان ساخت : یقینا نقاط ضعف و کاستی هایی داشته ایم که سعی می کنیم آنها را شناسایی و رفع کنیم و یکی از دلایل کاستی ها این بوده که نتوانستیم مشارکت و اعتماد جامعه پزشکی را صد در صد جلب کنیم که باید برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

رفع نقایص تعرفه ای در دستور کار معاونت نظارت و برنامه ریزی
وی  در خصوص برنامه های معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در سال جاری بیان داشت: بحث انتظام بخشی به تعرفه ها و رفع نقایص آن را در سرلوحه کار قرار داده ایم و از توان علمی و کاری انجمن های علمی تخصصی نیز بیشتر استفاده کرده و مشارکت فعالی با آنها خواهیم داشت .

وی افزود : با شورای عالی سازمان فناوری اطلاعات مشارکت خواهیم داشت زیرا این معاونت نماینده سازمان نظام پزشکی در آن سازمان شده تا در حوزه فناوری اطلاعات تسهیلات خوبی را برای جامعه پزشکی فراهم کند.

 وی گفت : در حوزه مالیاتی نیز بر اساس درآمدهایی که جامعه پزشکی برای سازمان امور مالیاتی دارد تسهیلات لازم را برای پزشکان فراهم کرده و مشاوره به آنها می دهیم .

معاون نظارت و برنامه ریز ی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه همکاری بین بخشی بین سازمان های مرتبط در دستور کار این معاونت قرار گرفته است تصریح کرد : امسال در حوزه نظارت بر تبلیغات فعال تر عمل کرده و ساماندهی خوبی را در این حوزه خواهیم داشت .

 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.