سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کم آبی به دو حلقه چاه ورزشگاه یادگار امام هم رحم نکرد

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) قم گفت: دو حلقه چاهی که از آن ها برای آبیاری زمین چمن ورزشگاه استفاده می کردیم خشک شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  توحید محمدی مدیر ورزشگاه یادگار امام قم با بیان اینکه کیفیت زمین ورزشگاه در خطراست گفت: زمین چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) از سال 87 میزبان صبای قم است واز آب دو حلقه چاه ورزشگاه آبیاری می شد اما متاسفانه چاه ها از دو هفته پیش خشک شده است.

وی با بیان اینکه استان با کمبود اب مواجه است گفت: این زنگ خطری است برای شروع  بحران بی ابی وبا توجه به این که در فصل گرما قرار داریم  بیش ازپبش به اب یاری زمین ورزشگاه نیازمند هستیم چراکه هر24 ساعت یک بار باید این کار را انجام دهیم.

محمدی ادامه داد:متاسفانه به دلیل کمبود آب چند روزی است که تنها یک نوبت در روز آن را آبیاری می کنیم.

وی با بیان اینکه چاره ای جز استفاده از آب لوله کشی شهری برای آبیاری نداریم  گفت:با اینکه استفاده از اب لوله کشی درست نمی باشد ولی این تنها راه حل تا کنون است.

محمدی گفت: خوشبختانه اداره کل آب منطقه ای استان قم برای دریافت مجوز به منظور افزایش طول لوله چاه ها موافقت ابتدایی خود را اعلام کرده است اما در صورت کسب مجوز نیز برای تامین منابع لازم تعمیرات در چاه ها مشکل خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: اگر چمن ورزشگاه به علت کم آبی دچار آسیب شود هزینه بالایی را به ورزشگاه وارد میکند.

انتهای پیام /س

برچسب ها: قم ، کم ابی ، خشک شدن ، حلقه ، چاه ، ورزشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.