سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش سطح آب‌های زیرزمینی دلیل قطعی آب منطقه فردیس

معاونت بهره‌برداری آب و فاضلاب استان البرز در خصوص قطعی پراکنده آب منطقه فردیس،گفت: این منطقه از کرج به دلیل کمبود آب چاه‌های زیر زمینی به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین آب با مشکل جدی روبه‌رو است.

کامران کارور سرپرست معاونت بهره‌برداری آب و فاضلاب استان البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قطعی پراکنده آب در منطقه فردیس گفت: شرایط آب این منطقه از کرج به صورتی است که تماما از طریق آب‌های زیرزمینی تامین می‌شود که در حال حاضر آب چاه‌های این منطقه در شرایط بحرانی قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در پاییز و زمستان سال گذشته از طریق مهندسی مجدد توان آبدهی این چاه‌ها را افزایش دادیم ولی مجدد طی یک ماه و نیم گذشته شرایط وخیم‌تر شد.

 سرپرست معاونت بهره‌برداری آب و فاضلاب در خصوص عملیات‌های صورت گرفته برای بهبود شرایط آب این منطقه گفت: شرکت آب و فاضلاب به دنبال  حفر چاه‌های جدید، رینگ کردن شبکه با مناطقی که آبدهی بهتری دارد، کمک گرفتن از چاه‌های کرج و ایجاد تصفیه خانه سوم کرج است که هر یک از این پروژه‌ها به زیرساخت‌های مربوطه خود نیاز دارد تا مشکل این منطقه برطرف شود.

کارور با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه این سازمان برای برطرف کردن این مشکل گفت: همشهریان ما نیز باید بپذیرند که ایران در شرایط خشک و نیمه خشک قرار دارد و نگاه خود را نسبت به الگوی مصرف و صرفه‌جویی کارآمد تغییر دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:از طرف سازمان آب و فاضلاب استان البرز قول تلاش شبانه روزی را برای بهبود شرایط آب منطقه فردیس به مردم می‌دهیم و دغدغه مردم را دغدغه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.