سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان نخستین مرحله اردوی تیم ملی ساندا

اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو در بخش ساندا فردا پنجشنبه 15 مرداد پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، نخستین مرحله از اردوی تیم ملی ساندا به منظور حضور در رقابت های جهانی اندونزی پس از 2 هفته تمرین سانداکاران بانوان و آقایان فردا پنجشنبه 15 مرداد به کار خود پایان می دهد.
 
یادآور می شود: دومین مرحله از اردوی تیم ملی ووشوی کشورمان روز یکشنبه 18 مرداد در محل آکادمی ووشو آغاز می شود و به مدت دو هفته نیز ادامه دارد.

لازم به ذکر است: مسعود انصاری و محمد کرباسیان در وزن منفی 52 کیلوگرم، علی بختیاری و مرتضی خدابنده در وزن منفی 56 کیلوگرم، فرود ظفری و افشین سلیمی در وزن منفی 60 کیلوگرم، جعفر شیرزاد و علی یوسفی در وزن منفی 65 کیلوگرم، سعید فاضلی و محسن یوسفی در وزن منفی 70کیلوگرم، محمد خدابنده ، سجاد عباسی و جواد آقایی در وزن 75 کیلوگرم، مجید هاشم بیگی و یزدان میرزایی در وزن منفی 80 کیلوگرم، امیر فضلی و معین تقوی در وزن منفی 85کیلوگرم، حسن یوسفی و حمید رضا قلی پور در وزن منفی 90کیلوگرم، آرمان بازیاری و مصطفی خلعتبری در وزن مثبت 90کیلوگرم سانداکارانی هستند که برای حضور در رقابت های جهانی از 3مرداد زیر نظر حسین اوجاقی  بعنوان سرمربی و منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی بعنوان مربی در محل آکادمی ووشو از 3 مرداد تمرین خود را آغاز کرده بودند.

شایان ذکر است، جواد آقایی که با صلاحدید کادر فنی و سجاد عباسی بدلیل مصدومیت موفق به حضور در رقابت های انتخابی نشده بودند در ابتدای اردوها با هم مبارزه کردند و آقایی با شکست مقابل عباسی اردو را ترک کرد.
 

گفتنی است: صغری ابراهیمی، ماریه قادرنژاد، سامره کیانی، سهیلا،‌ الهه و شهربانو منصوریان،‌هانیه قدرتی،‌صدیقه دریایی،‌پرتوآ دارایی،‌شیرین تولایی،‌مریم هاشمی، خدیجه آزادپور، فریناز نصیری و سمانه خجسته سانداکاران حاضر در نخستین مرحله اردوی جهانی در بخش بانوان بودند که زیر نظر سرمربی چینی و خدیجه زینال زاده به عنوان مربی از 3 مرداد به مدت دو هفته تمرین می کردند.
 
یادآور می شود: خدیجه آزادپور، سامره کیانی و شیرین تولایی که طی دو مرتبه برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی مقابل حریفان خود مغلوب شدند شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی را از دست دادند.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان آبان ماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

انتها پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.