سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجونی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهمترین برنامه جامعتین در جریان انتخابات مجلس، همگرایی است

عضو جامعه روحانیت مبارز اصولگرایان گفت: عمده برنامه جامعتین در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی، همگرایی است.

حجت‌الاسلام"جعفر شجونی" عضو جامعه روحانیت مبارز اصولگرایان درگفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارداشت: عمده برنامه جامعتین در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی، همگرایی است.

وی در ادامه در مورد ارائه یک لیست واحد از سوی اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: ارائه یک لیست واحد قطعی نیست اما در هر صورت تمامی افرادی که به عنوان کاندیدا معرفی شوند مورد تایید همه‌ی اصولگرایان خواهند بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز اصولگرایان تصریح کرد: تا موعد برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی مانده و قطعا ملاقاتها و برنامه‌های زیادی در این مدت در جهت همگرایی اصولگرایان اتفاق خواهد افتاد.

گفتنی است ؛ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره جلب نظر جامعتین برای محوریت گفت: تاکنون آقای حبیبی دیدارها و مذاکراتی درباره جلب نظر جامعتین برای محوریت داشته و امیدواریم در آینده گزارش این دیدارها را ارائه کند.

 همچنین محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین نیز در مورد کاندیدهای انتخابی اصولگرایان تصریح کرد: حدود 5000 نفر اصولگرا، متقاضی قرار گرفتن در لیست انتخاباتی اصولگرایان برای استان تهران هستند که در میان این اسامی، نام 300 چهره سرشناس وجود دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.