سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام آیت‌الله علوی گرگانی به جهادگران اردوی جهادی؛

رفع بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی فقط با کار جهادی امکان پذیر است

آیت الله علوی گرگانی گفت: شرایطی که امروز با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است.

اردوهای جهادی
به گزارش حوزه ی دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید در پیامی به شرکت کنندگان در اردوهای جهادی منتظران خورشید گفت: شرایطی که امروز با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است. 


پیام آیت‌الله العظمی علوی گرگانی به جبهه جهادی منتظران خورشید به شرح زیر است: 

بسمه تعالی 

قال الله تعالی: «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَـئِكَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ» 

این عمل ارزشمند که همانا تشکیل گروه های جهادی برای انجام کارهای عمرانی و فرهنگی در مناطق مختلف کشوری و مخصوصا مناطق محروم تدارک دیده شده است لازمه و نیاز ضروری امروز کشور است. 

شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است و لذا تأکید امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب نیز دائما بر همین موضوع استوار بوده است. 

شکی نیست شما جوانان و مدیران که در این راه قدم بر می‌داریدهدفتان الهی خواهد بود و مصداقی از مصادیق جهاد فی سبیل‌الله است. 

توصیه میکنم مراقب نفس خود باشید و شیطان را در قصد و هدف خود راه نداده و ریا و امور عادی را مد نظر قرار ندهید تا خداوند رحمت خود را شامل حال شما کرده و بهترین پاداش را به شما ارزانی کند و در همه حال خدا را مد نظر داشته باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید. 

آیت الله علوی گرگانی 

94/5/12 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.