سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ صباحی فرد مطرح کرد:

دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است

امیر سرتیپ علیرضاصباحی فرد جانشین قرارگاه پدافند هوایی از اردوگاه آموزشی دانشجویان قرارگاه پدافند هوایی بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضاصباحی فرد جانشین قرارگاه پدافند هوایی از اردوگاه آموزشی دانشجویان قرارگاه پدافند هواییبازدید کرد.

وی پس از آنکه از نزدیک در جریان آموزش میدانی دانشجویان قرار گرفت در جمع آنان گفت:شما جوانان آینده سازان قرارگاه پدافند هوایی هستید و باید از هم اکنون خود را برای دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده کنید.

سرتیپ صباحی فرد در ادامه خطاب به دانشجویان گفت :تلاش کنید ازلحظه لحظه دوران جوانی خود برای تقویت روحیه معنوی وجهادی استفاده کنیدوسعی کنید دروس نظامی و علمی را به خوبی فرا بگیرید تا بتوانیدپس از ورود به یگانهای محل خدمت بخوبی انجام وظیفه نمایید.

امیر صباحی فرددر ادامه بیان داشت: امروز که استکبار جهانی با حیله وترفندهای مختلف در پی فتنه انگیزی و تسلط بر ملتهای مظلوم است انشاءا... شما دانشجویان مومن و ولایتمدار که لباس عزت و شرف رابر تن کرده اید ، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا ازارزشها ومرزهای مقدس میهن اسلامی به خوبی دفاع خواهید کرد.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی در پایان تصریح کرد:دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران برعهده قرارگاه پدافند هوایی است و برقراری امنیت آسمان ایران عزیزدر آینده بسیار نزدیک به شما سپرده خواهد شد و خواهید دید که چه مسئولیت خطیر،باارزش ومقدسی برعهده شماست .

گفتنی است دانشجویان دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی در پایان هرسال تحصیلیجهت فراگیری آموزشهای میدانی به اردوگاه های آموزشی و نظامی اعزام می شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.