باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد:

آیا "پ ک ک" خط لوله گاز " ایران - ترکیه" را منفجر کرد؟ + تصاویر

در حالی در 24 ساعت گذشته خط لوله گاز " ایران - ترکیه " منفجر شد که عامل این حمله در گمانه زنی‌های رسانه‌ای مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدامات اخیر ترکیه در بمباران مواضع داعش به نحوی امنیت کشورهای منطقه غرب آسیا را تحت‌الشعاع قرار داده و علاوه بر این عده‌ای نسبت به این عملیات بد بین هستند.


**حمله "پ ک ک" به خط لوله گاز ایران و ترکیه

اخیراً منابع رسانه ای ترکیه از یک حمله تروریستی به خط لوله صادرات گاز ایران و ترکیه واقع در جاده ترانزیتی در خاک ترکیه در نزدیکی شهر " دوغوبایزید" اطلاع دادند که باعث انفجار خط لوله گاز گردید که سالانه 10 میلیارد متر مکعب گاز به همسایه غربی صادر می‌کند و زمینه‌هایی درباره احتمال حمله "پ ک ک" به این خط لوله مطرح شده است (بیشتر بخوانید).



آیا

آیا

آیا


**قطع گاز خط لوله  " ایران - ترکیه "؟!!


البته امروز هم در فضای مجازی مطلبی درباره قطع گاز خط لوله  " ایران - ترکیه " منتشر شده که هر چند که این مطالب در حد پخش در فضای مجازی است؛ اما هیچ گونه تایید و یا تکذیبی در مورد آن صورت نگرفته است.



**توجیه "پ ک ک" چیست؟

البته احتمالاً "پ ک ک" این حمله تروریستی را انجام داده و توجیه آن حمله نیروی هوایی ارتش ترکیه به مواضع " پ ک ک " در شمال و شمال شرق سوریه و در کوه های " قندیل" در شمال عراق بوده، که این حملات به نفع تروریستی تکفیری داعش از سوی ارتش ترکیه انجام شده است.


آیا


آیا

آیا

آیا


ارتش ترکیه که همواره با "پ ک ک" در کشمکش و با داعش هم پیمانی راهبردی بوده؛ این روزها به بهانه مبارزه با تروریست به اقداماتی دست می‌زند که کل منطقه را به خطر می‌اندازد.



**ارتش ترکیه از 3 هفته گذشته تجهیزات نظامی انبوهی را راهی "غازیان تپ" کرده است

ارتش ترکیه از 3 هفته گذشته تجهیزات نظامی انبوهی را راهی "غازیان تپ" کرده که به نظر می‌رسد حمله نیروی هوایی این کشور به مواضع داعش واقعی نیست.



آیا



آیا



** نقوی حسینی: بمباران جنگنده‌های ارتش ترکیه "فرمالیته"  است.


"سید حسین نقوی حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حملات ارتش ترکیه به مواضع داعش عنوان داشت: متأسفانه برخی از کشورها از چتر مبارزه با تروریسم به نفع خود استفاده می‌کنند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ترکیه مشخص نیست در بمباران آیا "پ ک ک" یا "داعش" یا "مواضع ارتش سوریه" را هدف قرار می‌دهد خاطر نشان کرد: بمباران جنگنده‌های ارتش ترکیه "فرمالیته"  است.



به نظر می‌رسد حمایت دولت مردان ترکیه و حزب عدالت و توسعه از تروریست یقه این کشور را گرفته و احتمال دارد در آینده ای نه چندان دور اقتصاد این کشور از جمله صنعت توریست و منابع انرژی وارداتی ترکیه از کشورهای همسایه را تحت‌الشعاع قرار دهد.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من اگه یه گروه ازگارگران دفاع کند وبرای دست یابی به فرهنگش میجنگد ترو ریست است یانه ومردم شهر های ترکیه دارند نیروی پ پ ک دفاع می کنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
اردوخان شیطان کوجک
دانشجوی ترم اخر دانشگاه اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
محد یعقوبی
۱۷:۴۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام این ترکیه سیاستشه اینا مخفیانه کارشونو میکنن که بندازن گردن گروهک های تروریستی بعد بیان سوریه رو بزنن!!!اگه جرئت داشته باشن به ایران حمله میکنن این ترکیه ای ها هم مثل امریکایی ها ضعیف کشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ooooooooooooo
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۷:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
اردوعان=اوباما و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۷:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
حالا تقریبا دنیا آگاه شده که پ.ک.ک تروریست نیست و همیشه از صلح حرف زده ولی اردوغان نژادپرست تروریسته و از صلح میترسه
Germany
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
هم پ ک ک تروریسته هم اردوغان
از آب گل آلود ماهی نگیر
در ضمن همین انفجار خط لوله کلی به ضرر ایرانم تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
MeysaM
۱۲:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
خوب کرده دسش درد نکنه این ترکیه آدم نیست
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۸:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مثل اینکه دیر میگیری.لوله گاز ایران را منفجر کردن اونوقت میگی دستشون درد نکنه؟نکنه توهم آره.
Iran (Islamic Republic of)
سيف
۱۰:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
بمب گذاري و كشتار مردم و دانشجو هاي بيگناه كار خود دولت اردوغان است . با اين ادعاي مبارزه با تروريسم دشمنان خود رو سرنگون ميكند.
آخرین اخبار