سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

خدمت در نیروهای مسلح یک توفیق الهی است

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور گفت: این یک توفیق الهی و افتخار بزرگی است که انسان در جایی که مستقیم زیر نظر ولی فقیه اداره می شود خدمت کند

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با مسئولین و کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نهاجا که بعد از ظهر روز دوشنبه در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) برگزار شد گفت: کارکنان نیروهای مسلح از بهترین، متدین ترین و برگزیده ترین افراد جامعه هستند.

وی افزود: خدمت در نیروهای مسلح یک توفیق است و توفیق بالاتر اینکه انسان در سازمان عقیدتی سیاسی که کار دینی و فرهنگی می کند، انجام وظیفه نماید.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص)که می فرمایند: جانشینان من کسانی هستند که احادیث را یاد می گیرند و به دیگران تعلیم می دهند،اظهار داشت: کارسازمان عقیدتی سیاسی که یک سازمان معنویت محور است، ادامه دهنده همان سنت پیامبر(ص)و ائمه معصومین (ع) است.

وی ادامه داد: نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، تعمیق معنوی و نظارت دینی از ماموریت های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) که می فرمایند: عقیدتی کار و هنرش این است که دل ها را به سوی خدا بیاورد بیان داشت:خروجی کار عقیدتی سیاسی باید ایجاد یک تغییر عمیق قلبی در بین کارکنان و خانواده ها و گرایش آن ها به خداوند متعال و برنامه های دینی باشد.

وی کار عقیدتی سیاسی را به مثابه طبیب دانست و گفت: فعالیت های فرهنگیباید برآیند اتاق های فکر و بر مبنای آسیب شناسی انجام گیرد، چرا که برخی از این فعالیت ها جنبه عمومی دارد، ولی نمی توان برای همه نسخه واحدی پیچید، بلکه می بایست متناسب با مخاطبین و آسیب های محیطی آن ها برنامه ها فرهنگی اجرا شود.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان اظهار امیدواری کرد: بااجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار و اصولی شاهد رشد و تعالی معنویت روز افزون در بین کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح باشیم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.