نشست‌خبري رئيس‌جمهور، گزارش ميداني از مناطق زلزله‌زده،‌ اصلاح قانون انتخابات شوراها، ساماندهي بازار ارز، غني‌سازي 50 درصد، روايت گفتگوي متكي با دیپلمات بازنشسته آمريكايي، سرنوشت هواپيمايي مسافربري سانحه‌ديده و پرونده جوانفكر از مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (سه‌شنبه 11 مهرماه) به اين شرح است:

رئيس‌جمهور: در يك نبرد تمام عيار قرار گرفته‌ايم/ مردم از خريدهاي غيرضرور خودداري كنند

رئيس‌جمهور با بيان اينكه دولت با تمام توان درگير اين مسئله بوده و ملت با موفقيت از اين مشکلات عبور خواهد کرد چرا که از حوادث از اين سنگين‌تر نيز عبور کرده است، گفت: مردم بايد کمي دست نگه دارند و از خريد کالاهاي غيرضروري خودداري کنند چرا كه ما قطعا به شرايط عادي بازمي‌گرديم.

گزارش ميداني باشگاه خبرنگاران از مناطق زلزله‌زده ارسباران؛
سرما، همچنان ميدان‌دار منطقه زلزله‌زده ارسباران
سرما، همچنان ميدان‌دار وضعيت فعلي منطقه زلزله‌زده منطقه ارسباران بوده و لبخند‌ تلخش بدرقه راه مسئولان ذيربط است.

قانون انتخابات شوراها به زودي اصلاح مي‌شود/ قدم بعدي؛ اصلاح قانون انتخابات مجلس

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور گفت: قانون انتخابات شوراها به زودي اصلاح شده و انتخابات سال آينده با استناد به اين قانون برگزار خواهد شد.

طرح دو فوريتي بهارستاني‌ها براي ورود نظارتي قوه قضائيه جهت سازماندهي بازار ارز/ احتمال سقوط قريب‌الوقوع قيمت ارز با تلنگر دولت

عضو كميسيون اقتصادي مجلس از تهيه طرح دو فوريتي براي ورود قوه قضائيه به ساماندهي بازار ارز توسط تعدادي از نمايندگان خبر داد.

سه‌ ماه ديگر روي غني‌سازي 50 درصد بحث خواهيم كرد/ ما با دست بالا و امكانات بيشتر وارد مذاكرات مي‌شويم

نايب رئيس كميسيون امنيت‌ ملي در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تعلل غرب در مذاكرات منافعش را به خطر مي‌اندازد، گفت: به هر ميزان كه 1+5 در مذاكرات تعلل كند قدرت جمهوري اسلامي بيشتر مي‌شود و ما در صورت مذاكره در سه‌ ماه ديگر روي غني‌سازي 50 درصد بحث خواهيم كرد.

نجار: نیروی انتظامی از تمامی توان خود برای ارتقاء امنیت عمومی استفاده کند

جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به فرمانده این نیرو بر ضرورت بکارگیری همه توان و ظرفیت ها برای تقویت و ارتقاء امنیت عمومی تاکید کرد.

باهنر: رئيس دولت مدعي است همه قوا و مسئولان، دولت را محاصره کرده‌اند

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت:‌ هنگامي که با رئيس دولت صحبت مي‌کنيم از مجموعه تلاش‌هاي پيدا و پنهاني که عليه دولت انجام مي‌شود گله دارد و مدعي است که همه قوا و مسئولان، دولت را محاصره کرده‌اند.

روايت گفتگوي متكي با دیپلمات بازنشسته وزارت امور خارجه آمریکا

دیپلمات سابق آمریکایی گفت: «یعنی موضوع ایران و آمریکا و تصمیم سازی پیرامون آن به رهبری مربوط می شود؟» در پاسخ بیان کردم: «جنابعالی می توانید چنین تفسیری از این موضوع داشته باشید اما...

هواپيماي مسافربري سانحه ديده سالم به زمين نشست

يك فروند هواپيماي مسافربري بدليل نقص فني مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه مهرآباد شد كه با حضور به موقع كاركنان فني پايگاه يكم شكاري شهيد لشكري نهاجا بدون سانحه و به سلامت به زمين نشست.

سرلشگر فيروزآبادي: امیدواریم این ساده‌انگاری‌ها با هوشیاری مسئولان مربوطه برطرف شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: متاسفانه گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات نیز سرایت می‌کند که خود سبب ایجاد فاصله میان آرمان‌های انقلاب و خواسته‌های مردم با آنها می‌شود.

ماجراي روحاني شهيدي كه به گردان زنان غواص فرستاده شد!


شهيد ملکي در طول راه به اين مي‌انديشيد که "خدايا من چه چيزي را بايد به اين خواهران بگويم؟ اصلا اين‌ها چرا غواص شده‌اند؟ يا ابوالفضل خودت کمکم کن."

حجت‌الاسلام پورمحمدي: شورا‌هاي حل اختلاف بايد تقويت شود

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به نتيجه گزارش اخير سازمان بازرسي كل كشور از شوراهاي حل اختلاف گفت: جمع بندي گزارش سازمان بازرسي اين بود كه شوارهاي حل اختلاف يك مجموعه ارزشمند براي كشور است و بايد تقويت شود.

وکيل جوانفکر: احتمال برائت جوانفکر وجود دارد/ تلاش احمدي‌نژاد براي اعمال ماده 18

وکيل مشاور مطبوعاتي رئيس‌ جمهور گفت: درخواست اعمال ماده 18 جوانفکر براي توقف رسيدگي به پرونده وي و بازبيني آن از سوي رئيس قوه قضائيه مورد قبول واقع نشد.

آقاي وزير! با مدیریتی انقلابی زخم‌هاي فرهنگي ناشي از انفعال‌ را بهبود بخشيد

آقاي وزير! با مديريتي انقلابي زخم‌های کهنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را که به وسیله برخی مصلحت سنجی‌های ناشیانه و رفتارهای انفعالی اسلاف به وجود آمده است را هرچه سریع‌تر با مرهم اسلامی کردن بهبود بخشید.

داوود احمدي‌نژاد: همه قله‌ها را به بركت وجود ولايت فتح خواهيم كرد

داوود احمدي نژاد در جمع اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد گفت:‌ اگر مي‌خواهيم در مسير عزت و رستگاري قدم برداريم نبايد لحظه‌اي از ولايت غفلت كنيم و به بركت وجود ولايت فقيه همه قله‌ها را فتح خواهيم كرد.

انتهاي پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار