سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بیش از 728 هزار مشترک در آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اعلام کرد با انجام بیش از 7900 کیلومتر شبکه گذاری و نصب بیش از 331 هزار انشعاب قریب به 630 هزار خانوار از گاز طبیعی استفاده می نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  منصور صادقیان گفت : در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهری و 36 درصد جمعیت روستایی از این نعمت الهی بهره مندند.

وی با بیان اینکه تاکنون به 20 شهرک صنعتی و 687 مصرف و صنعت عمده گازرسانی  شده است، افزود :تاکنون هفتصد و هفتاد و شش هزار متر مکعب در ساعت جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوختهای فسیلی در بخش صنایع و مصرف کنندگان عمده در استان  انجام یافته است.
وی افزود: تلاش بر این است تادر سال 94 عملیات گازرسانی در صورت تامین اعتبارات لازم شتاب بیشتری یابد و در همین روستا پروژه های گازرسانی در 213 روستاو  1 شهر آذربایجان غربی در حال انجام است .
منصور صادقیان مهمترین اقدام در راستای تحقق شعار سال 94 را گسترش خدمات دولت تدبیر و امید در تمام جنبه ها بیان و شتاب بیش از پیش در توسعه گازرسانی در استان را یکی از مصداق های عملی تلاش این شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت ذکر کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ارومیه ، مشترک ، گاز ، نصب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.