سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

وابستگی شورای تبلیغات اسلامی به دولت تزلزل این نهاد را در پی دارد

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان وابستگی شورای تبلیغات اسلامی به دولت را موجب تزلزل آن دانست و خواستار تحکیم جایگاه شورا در مجلس شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام علی قابل درجلسه با نمایندگان مجلس و ائمه جمعه با اشاره به اینکه دراساسنامه ی شورا یک اشتباه سیاسی رخ داده، افزود: پنج سال قبل تغییری در اساسنامه شورا به وجود آمد و آن هم واگذار کردن تنظیم اساسنامه به عهده هیئت دولت بود.

وی  شورای تبلیغات اسلامی را یک نهاد وابسته به رهبری دانست و گفت: مشکل موجود در اساسنامه موجب می شود تا هردولتی بر اساس خط و مشی خود آن را تنظیم کند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اگر تنظیم اساسنامه بر عهده مجلس باشد بر اساس نیاز روز تغییر می کند.

وی کمبود امکانات و اعتبار را دغدغه مهم شورای تبلیغات اسلامی قزوین دانست و گفت : همین موضوع  باعث شده تا این نهاد دراستان تنها دارای یک دفترباشد و این امرمی تواند درانجام وظایف شورا مشکل ایجاد کند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به وظایف شورای تبلیغات اسلامی گفت : این نهاد از سال 59 به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و وظیفه مبارزه  با گروهک ها  و فتنه ها، ایجاد اقدامات فرهنگی درهشت سال دفاع مقدس و همچنین ایجاد ارتباط مردمی از جمله اقدامات مهم این نهاد بوده است.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اساسنامه شورا گفت : با توجه به اینکه این نهاد متعلق به نظام و سیاست های رهبری است، بهتر است تا وابستگی کمتری به دولت پیدا کند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.