سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی: قهر نوید کیا ارتباطی به من ندارد

مدافع سابق سپاهان اظهار کرد: در جریان مشکلات محرم نوید کیا و سپاهان نبود و قهر وی‌ ارتباطی به جدایی من از این تیم ندارد.

محمد علی احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی‌ باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در چند روز اخیر شایعاتی‌ مبنی بر این که محرم نوید کیا به خاطر جدایی علی احمدی از سپاهانی‌ها قهر کرده شنیده‌ ام که به هیچ عنوان در جریان این موضوع قرار ندارم از مشکلات محرم و باشگاه با خبر هستم ولی به طور دقیق اطلاعی ندارم که نوید کیا به خاطر جدا شدن من از سپاهان در تمرینات شرکت نمی‌کند.

وی افزود: جدایی من موضوعی است ما بین باشگاه و علی احمدی و درست نیست علت اصلی قهر کاپیتان سپاهان را این موضوع عنوان کرده و درباره آن بحث کنیم البته بابت این که محرم برای باقی ماندن من در فهرست نفرات سپاهان تلاش زیادی کرد از وی تشکر می‌کنم.

 احمدی در ادامه گفت: سپاهانی‌ها قبل از شروع تمرینات آماده سازی خواستار ادامه حضورم در تیم شده بودند ولی به دلیل نداشتن قرار داد از حضور در تمرینات سپاهان خود داری کرده و خواستار مشخص شدن وضعیتم شدم ولی مسئولان باشگاه به نوعی سرکارم گذاشته و هر روز برای تمدید قرار دادم امروز و فردا می‌کردند و در نهایت با رسیدن به روز آخر فصل نقل و انتقالات قید بستن قرارداد با من را زدند.

 وی افزود: بعد از چندین سال حضور در سپاهان و کسب افتخارات متعدد با این باشگاه انتظار چنین برخوردی را نداشتم رفتار مسئولان سبب شد فرصت حضور در چند تیم مطرح را از دست بدهم.

احمدی گفت: نمی‌دانم جدایی من خواسته کادر فنی بود یا باشگاه قصدتمدید قراردادم را نداشت ولی به هر صورت این بلاتکلیفی سبب شد باشگاه های‌ دیگر قید بستن قرارداد با من را بزنند .

احمدی در پایان اظهار کرد: به دلیل این که بازیکن آزاد هستم به راحتی می توانم در طول فصل با تیم‌های دیگر قرارداد ببندم اما قصد دارم به تمرینات آماده سازی ادامه داده و با زندگی در کنار فرزندم به فوتبال فکر نکنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازیکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.